Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از قم، سید پرویز فتاح ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، شهید مصطفی نبی‌لو ضمن بیان خاطراتی از آخرین ملاقات با این شهید والامقام اظهار داشت: رسیدن به آرزوی شهادت در سیمای این شهید بزرگوار موج می‌زد و در ملاقات آخر بسیار تأکید دعا‌کردن برای رسیدن به شهادت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پای آرمان انقلاب، امام و رهبری ایستاده و جزئی جداناشدنی از انقلاب خواهند بود، افزود: قدم گذاشتن این شهدا در این مسیر عزت کشور را به‌همراه داشته و به‌لطف خداوند هر روز شاهد افزایش این عزت در جهان هستیم.

رئیس کمیته امداد دلیل عصبانیت بیش‌ از حد دشمنان را مربوط به عزت کشور دانست و گفت: جای‌بسی خوشحالی است که امدادگری و دفاع از حرم با یکدیگر تلفیق‌شده، چراکه هر دو باهدف نجات جان مردم و اقشار ضعیف به‌دنبال ایجاد فرهنگ ایثار و خدمت است.

وی با تأکید براینکه اگر مدافعان حرم نبودند، هم‌اکنون باید شاهد جولان داعش در تهران بودیم، عنوان کرد: ناموس و امنیت مردم رگ غیرت عزیزان این کشور را متورم می‌کند و شهدای مدافع حرم در دفاع از آرمان‌های نظام به دنبال دفاع از امنیت مردم هستند.

فتاح با بیان اینکه ایثارگری شهدای مدافع حرم در سینه تاریخ ثبت خواهد شد، تصریح کرد: خاطرات کربلا در سوریه زنده شده است و اگر زمانی تنها می‌شنیدیم که چه جنایاتی بر سر امام حسین(ع) آورده‌اند، در چند سال اخیر قساوت‌های بیشتر از آن را در سوریه به چشم دیده‌ایم و شهدای مدافع حرم با صبر و سختی‌های بی‌بدیل جلوی شرارت‌های بدخواهان دین را گرفته‌اند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر