Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند با پاک‌سازی مناطقی از جنوب غرب استان دیرالزور، خود را به دروازه غربی شهر راهبردی «البوکمال» برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای سوری و مقاومت با پشتیبانی جنگنده‌های روسی روز گذشته در ادامه عملیات «والفجر 3» موفق شدند با حمله گسترده خود علیه تروریست‌های داعش در جنوب غرب استان «دیرالزور» ایستگاه پمپاژ نفت دم منطقه را به‌طور کامل آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های داعش در منطقه با از دست دادن شمار زیادی از عناصر خود، به سمت مناطق بیابانی شرق دیرالزور متواری شدند.

منابع میدانی اعلام کردند: نیروهای مقاومت موفق شدند با پاک‌سازی این ایستگاه راهبردی، مقدمات لازم جهت پاک‌سازی شهر راهبردی «البوکمال» را فراهم کنند و خود را به غرب این شهر برسانند.

شهر راهبردی «البوکمال» در شرق استان دیرالزور واقع‌شده است و در نزدیکی مرز کشور عراق قرار دارد و از مهم‌ترین پایگاه‌های داعش در سوریه محسوب می‌شود.

از شهر دیرالزور خبر می‌رسد، نیروهای سوری و مقاومت مستقر در محله‌های شرقی شهر موفق شدند پس از درگیری‌های چندروزه با تروریست‌های داعش، محله راهبردی «حویجه الصکر» را به‌طور کامل پاک‌سازی کنند و ده‌ها تروریست را از پای دربیاورند.

نیروهای جبهه مقاومت از نیمه‌شب گذشته نیز عملیات جدید را در منطقه جهت پاک‌سازی محله‌های آلوده به تروریست‌های داعش آغاز کردند و تا ساعتی قبل موفق شدند بیش از نیمی از محله «خسارات» را تحت کنترل خود دربیاورند و تروریست‌ها را به بخش شمالی محله فراری دهند.

هم‌زمان عملیاتی از سوی محور مقاومت در محله «فرودگاه قدیم» آغازشده است و تاکنون موفق شده‌اند بخش‌هایی از این محله را تحت کنترل خود دربیاورند.

به گفته منابع میدانی، بیش از 96 درصد از شهر دیرالزور از وجود تروریست‌های داعش پاک‌سازی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی