Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش از مسافران پرواز شماره 3421 این شرکت که از تهران عازم بغداد بودند، اعلام کرد: با تعویض موتور هواپیمای ایرباس، این پرواز ساعت 20 امشب فرودگاه امام را ترک می کند.

«معصومه اصغرزاده» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز قرار بود 8 و 30 دقیقه امروز با 280 مسافر از تهران عازم بغداد شود اما به علت بروز نقص فنی در موتور این هواپیما،مجبور شدیم با انتقال آن به فرودگاه مهرآباد نسبت به تعویض موتور آن اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تامین ایمنی پروازها مهمترین اولویت ایران ایر است، گفت: مسافران این پرواز با انتقال به هتل فرودگاه امام، اکنون در حال پذیرایی هستند تا ساعت 20 امشب عازم بغداد شوند.
به گزارش ایرنا، قرار بود صبح امروز این پرواز به مقصد بغداد انجام شود که به علت نقص فنی به زمان دیگری موکول شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
‏IRNAeco@
اقتصام**1108**1418
خبرنگار: ایرج منصوری* ناشر: مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز اردبیل - مشهد از ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پرواز‌ها جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل – مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
محمد قصابی افزود: نخستین پرواز ۱۴ اردیبهشت انجام میشود و در صورت استقبال برای افزایش تعداد این پرواز‌ها اقدام می‌کنیم.
وی گفت: هواپیمای BAE با شماره پرواز ۱۰۹۸ ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک می‌کند و ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

دیگر خبرها

  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند