Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه نفت، گاز و پاروشیمی برخوردار است گفت: ضمن توجه به مطالبات مردم باید مردم استان بوشهر از این ظرفیت‌‌ها و مراکز مهم اقتصادی برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه نیت الهی سبب ماندگاری اعمال انسان می‌شود اظهار داشت: نام و نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) چون با نیت الهی همراه بود جاودانه شد و نام امام حسین(ع) در همه ادوار و قرن‌ها ماندگاراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با گناه چیزی برای انسان حاصل نمی‌شود تاکید کرد: با تهمت، غیبت، افترا، تخریب، رشوه، سرقت و دیگر گناهان اگر چیزی بدست آمد ماندگار نیست و باید از آموزه‌های حسینی درس گرفته شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هزگز نباید به آمریکا اعتماد کرد افزود: آمریکا مورد اعتماد نیست که در دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، معظم‌له بیان کردند که آمریکا هر گاه فرصت کند دوباره به عراق ضربه می‌زند.

خطیب نماز جمعه بوشهر طبیعت آمریکا را جهان‌خواری دانست و تصریح کرد: با توجه به طبیعت جهان‌خواری امریکا و اروپا، هر کس به آنان اعتماد کند چراکه به هلاکت می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اعتماد به آمریکا و اروپا را اعتماد به سراب دانست و خاطرنشان کرد: نمی‌توان به گرگ سیاسی که همان آمریکا است اعتماد کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا در پی نابودی ملت‌ها است افزود: تفکر جهان سرمایه‌داری تلاش برای سود و منعفت خود و نابودی ملت‌ها است که این مهم در جوهره آمریکا و اتحادیه اروپا نهفته است.

صفایی بوشهری ترامپ را نماد تمامی جوهره و ماهیت آمریکایی‌ها دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور نادان آمریکا ترامپ، با اعمال خود نشان داد که نماد تمامی دولت و ماهیت آمریکا و آمریکایی‌ها است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، تسلط به مراکز قدرت و ثروت‌های جهان را از جمله ماهیت آمریکا و اتحادیه ارپا دانست و تصریح کرد: نابودی انقلاب اسلامی، اسلام و مسلمانان از اهداف مهم جهان استکبار به سرکردگی آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اقتصاد کشور باید امن باشد و اقتصاد وابسته به نفت ناامن است افزود: چون اقتصاد تک پایه‌ای بشدت مورد مدیریت و تهاجم کشورهای استکباری از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی نمی‌توان آنرا اقتصاد امن نامید چراکه همواره مورد تهدید و تحریم است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: باید اقتصاد غیرنفتی محور برنامه‌ها باشد و با تدبیر و برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.

صفایی بوشهری تضعیف اقتدار ملی ایران از اهداف مهم جهان استکبار دانست و تصریح کرد: اقتدار ایران باید در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علم و فناوری تقویت و حفظ شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر جهادی عمل کردن در عرصه اقتصاد مقاومتی افزود: بهبود وضعیت معیشت مردم باید در صدر برنامه‌های دولت و تمام نهادها در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی باشد و در این زمینه باید تلاش جهادی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به عمل نشدن تعهدات آمریکا در برجام خاطر نشان کرد: آمریکا پس از برجام که به تعهدات خود عمل نکرد و ایران اسلامی فراتر از تعهدات خود عمل کرد هر روز به بهانه‌ای تحریم‌ها را افزایش می‌دهد.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن طرح آمریکایی در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد مبارزه با تروریست و ضد تروریست است و بسیاری از این نیروهای مقتدر توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه انگلیس در طول ادوار گذشته 4 بار به بوشهر حمله کرد گفت: به اروپا و آمریکا در هیچ عرصه‌ای نمی‌توان اعتماد کرد که آثار جنایات و تخریب 4 بار حمله انگلیس به بوشهر هنوز وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه باید به رزمندگان و نیروی لایزال الهی اتکا کرد افزود: نباید به برجام و چنین موافقتنامه‌ها و مبادلاتی که طرف مقابل قابل اعتماد نیست اتکا کرد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه آمریکا چماق و اروپا دست فریب نشان می‌دهد تصریح کرد: هیچگاه نمی‌توان انقلاب اسلامی را شکست داد چون این انقلاب متصل به نیروی الهی، به شهدا، ائمه اطهار(ع) و امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و یاد و خاطره شهدای نوجوان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: از تمامی مسئولان تقاضا می‌شود نسبت به بسیج دانش‌آموزی توجه ویژه شود و در این راستا باید نوجوانان بسیجی تربیت شوند تا بتوان نسلی انقلابی و موفق در آینده داشته باشیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به منصوب شدن استاندار جدید بوشهر و آروزی موفقیت در عرصه‌های مختلف استان برای وی افزود: مردم استان بوشهر نجیب، مومن، ولایت‌مدار و انقلابی هستند بابد در راستای تحقق مطالبات مردم تلاش ویژه شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به خدمت رسانی به مردم استان بوشهر تصریح کرد: توجه به اقتصاد، معیشت و اشتغال باید در اولویت برنامه‌ها باشد.

صفایی بوشهری با تاکید بر جهادی عمل کردن در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: اشتغال جوانان استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار بگیرد چراکه زندگی آنها به اشتغال وابسته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر در عرصه صنایع بزرگ نفتی ، گازی و پتروشیمی از ظرفیت بالایی برخوردار است افزود: توسعه صنایع پایین دستی در استان بوشهر باید مورد توجه مسئولان وسرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

وی با تاکید بر برخورداری مردم استان بوشهر از حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی بیان کرد: ضمن توجه به مطالبات مردم، باید مردم استان بوشهر از این ظرفیت‌‌ها و مراکز مهم اقتصادی برخوردار شوند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، توسعه صنایع فرآوری کشاورزی و آبزیان را از دیگر ظرفیت‌های استان بوشهر دانست و تاکید کرد: تابستان امسال مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر با کمبود آب آشامیدنی مواجه بودند و باید از هم اکنون برای تابستان آینده در رفع این مشکل برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به طرح ریلی بوشهر گفت: طرح راه‌آهن شمال - جنوب باید به بوشهر متصل شود و در این راستا طرح ریلی بندر عباس با اتصال به بوشهر و خوزستان زمینه ریلی شدن استان بوشهر باید مورد توجه قرار بگیرد.

صفایی بوشهری بیان کرد: اجرای طرح ریلی بوشهر با نگاه استراتژیکی و اقتصادی و امنیتی مورد تاکید است و باید با اجرای طرح راه‌آهن بوشهر و اتصال آن به مرکز کشور و جنوب، مردم استان بوشهر از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر توجه به پیوست‌های صنایع نفتی در استان بوشهر افزود: پیوست‌های اقتصادی، رفاهی فرهنگی و اجتماعی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی برای بهره‌مندی مردم از آثار طرح‌ها مورد توجه و اجرا قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به فقرا و محرومان افزود: حل مشکلات فقرا و محرومان باید در اولویت برنامه‌های مسئولان استان بوشهر قرار بگیرد چرا که بسیاری از مردم این استان دچار مشکل مالی هستند و باید در برطرف شدن این مشکلات تلاش شود.

امام جمعه بوشهر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، برطرف شدن مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی و فراهم شدن بسترهای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر را ازدیگر موارد مهم استان بوشهر دانست.

صفایی بوشهری با تاکید بر اجرایی شدن طرح نایب شهدا در استان بوشهر گفت: در راستای شرکت مردم استان بوشهر در راهپیمای اربعین حسینی طرح نایب شهدا در این استان مورد توجه قرار دارد و هر فرد به نمایندگی از یک شهید این مسیر راپیمایی در اربعین حسینی بپیماید.

انتهای پیام/

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی شاهمیرزایی اظهار کرد: از همه فعالان صنعت پتروشیمی می‌خواهیم اهتمام جدی و هم‌افزایی بیشتری در مسیر تحقق اهداف راهبردی سال ۱۴۰۳ داشته باشند.

وی تاکید کرد: نامگذاری امسال به «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب، نقش و مسؤولیت فعالان صنعت پتروشیمی را مضاعف کرده است.

معاون وزیر نفت بیان‌داشت: بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان امسال نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد تولید و توسعه اقتصادی کشور دارد.

شاهمیرزایی گفت: یکی از راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

کد خبر 744386

دیگر خبرها

  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • توجه ویژه مسئولان یزدی به امر سلامت مردم