Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@14:07:21 GMT

قهرمان ليگ برتر تير و کمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۹۸۲۷

قهرمان ليگ برتر تير و کمان مشخص شد

خبرگزاري آريا - در پايان رقابت هاي ليگ برتر خارج از سالن تيروکمان که در سايت تيروکمان مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد, تيم پتروکيمياگرراد قهرمان اين رقابت ها شد.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ايسنا، در پايان پنحمين دوره رقابت هاي ليگ برتر تيروکمان که به ميزباني پتروکيمياگرراد در سايت تيروکمان مجموعه ورزشي آزادي در رشته هاي ريکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار شد، تيم پتروکيمياگرراد در جايگاه نخست ايستاد و تيم هاي آرمان و مس کرمان در جايگاه دوم و سوم جدول رده بندي ليگ برتر تيروکمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول رده بندي ليگ برتر تيروکمان و در بخش کامپوند بانوان، مس کرمان با 22 امتياز در جايگاه نخست ايستاد و تيم هاي پتروکيمياگرراد با 20 امتياز و ذوب آهن با 19 امتياز دوم و سوم شدند.
در جدول رده بندي ليگ برتر ريکرو بانوان، پتروکيمياکرراد با 14امتياز اول شد و تيم هاي آرمان با 12 امتياز وشهرداري بندرعباس با 11 امتياز در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
در ريکرو مردان، تيم آرمان با 27 امتياز اول شد و تيم هاي پتروکيمياگرراد با 26 امتياز و نفت اميديه با 14 امتياز در جايگاه دوم و سوم ايستادند. همچنين در بخش کامپوند مردان نيز تيم پتروکيمياگرراد با 24 امتياز در جايگاه نخست ايستاد و پاس ناجا با 23 امتياز و فولاد مبارکه سپاهان با 18 امتياز در جايگاه دوم و سوم جدول رده بندي ليگ برتر تيروکمان قرار گرفتند.
نتايج هفته پاياني ليگ برتر خارج از سالن در رشته هاي ريکرو و کامپوند زنان و مردان به شرح زير است:
ريکرو مردان
ميعاد بروجن 5 - هيئت کرمان صفر
پتروکيمياگرراد صفر - هيئت کيش صفر
پاس ناجا 3 - نفت اميديه 2
شهرداري بندرعباس صفر - هيئت يزد صفر
ريکرو بانوان
پاس طلايي 3 - ميثاق مهر 2
پتروکيمياگرراد صفر - هيئت کيش صفر
هيئت يزد صفر - شهرداري بندرعباس صفر
هيئت کرمان صفر - آرمان صفر
کامپوند مردان
هيئت يزد صفر - هيئت استان مرکزي صفر
نفت اميديه 1 - شهرداري بندرعباس 4
فولاد مبارک سپاهان 3 - هيئت کرمان 2
پتروکيمياگرراد 3 - پاس ناجا 2
پاس طلايي صفر - دانشگاه آزاد صفر
کامپوند بانوان
شهرداري بندرعباس 2 - ذوب آهن اصفهان 3
پتروکيمياگرراد 5 - هيئت يزد صفر
بيمه ما 1- مس کرمان 4

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال

جبلی گفت: رسانه ملی و وزارت ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه اختتامیه جشنواره قهرمان ایران در جمع خبرنگاران گفت: با افتخار رسانه ملی میزبان سومین دوره جشنواره قهرمان ایران بود و امسال این جشنواره با گستردگی و استقبال بیشتری مواجه شد.

وی ادامه داد: حدود پنج میلیون نفر از مردم در جشنواره قهرمان ایران شرکت کردند و امیدواریم در سال آینده هم با همین شکوه و انضباط و تنوعی که در رشته‌های مختلفی وجود داشت شاهد جشنواره باشکوه‌تر باشیم.

جبلی عنوان کرد: امسال به دلیل اینکه در آستانه المپیک پاریس هم هستیم امیدواریم این جشنواره و رویدادهای مشابه که برای قدردانی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توسط رسانه ملی یا در عرصه‌های دیگر اتفاق می‌افتد بتواند تقویت کننده روحیه ورزشکاران عزیزمان برای شرکت در رقابت‌های سنگین المپیک پاریس باشد.

وی افرود: ما به عنوان رسانه ملی همیشه افتخار می‌کنیم در کنار جامعه ورزشی و قهرمانان و فرزندان عزیزمان در همه عرصه‌ها هستیم.

رئیس رسانه ملی درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم که تبریک صمیمانه به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس بگویم. آرزویی که بعد از سال‌ها محقق شد و اتفاق خوبی امروز افتاد.

وی افزود: این مژده را به همه طرفداران ورزش به ویژه ورزش‌های بزرگی مثل فوتبال بدهم که ما و وزرات ورزش در حال تدوین آیین نامه‌ای هستیم که برای حق پخش‌ فوتبال هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

جبلی خاطر نشان کرد: براساس برنامه هفتم ما حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که با وزرات ورزش آیین نامه‌ای را برای تعیین و تکلیف حق پخش تقدیم هیئت دولت کنیم. روی پیشنهاد مشترک با وزارت ورزش توافق داریم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و تکلیف حق پخش ورزش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد