Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:37:26 GMT

رونمایی از تیزر سینمایی غیرمجاز با صدای خواننده محبوب پاپ +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۹۸۳۲

رونمایی از تیزر سینمایی غیرمجاز با صدای خواننده محبوب پاپ +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تیزر فیلم سینمایی غیرمجاز در آستانه اکران عمومی با صدای علی لهراسبی رونمایی شد.

حجم ویدیو: 6.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57 دانلود ویدیو

در آستانه اکران عمومی فیلم سینمایی Movie «غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه تیزر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

اکران عمومی «غیرمجاز» از ١٠ آبان در سینماهای کشور آغاز می شود و پخش آن را در ایران رسانه فیلمسازان مولود با مدیریت حبیب اسماعیلی برعهده گرفته و پارسیان فیلم لندن هم پخش بین اللملی این اثر را در اروپا بر عهده دارد که همزمان با اکران عمومی در کشور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار، پریوش نظریه و لوون هفتوان.

فیلم سینمایی «غیرمجاز» یک اثر اجتماعی است که داستان آن روایتگر بخشی از زندگی دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید و در این راه با ناملایماتی رو به رو می شود که توقع آن را ندارد.

فهرست کامل عوامل اصلی فیلم سینمایی «غیرمجاز» عبارتند از تهیه کننده: محمدحسین عامری پویا، کارگردان: حسن یکتا پناه، جانشین تهیه کننده: سمیرا عبدیان، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نغمه نظری، منشی صحنه: مونا پیرایش، جانشین تولید: فرزین فرزدنیا، مدیر تولید: رضا نوروزی، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: جواد مقدس، نورپرداز: عباد اله به افروز، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، موسیقی: محمد ناهیدی، خواننده تیتراژ پایانی: علی لهراسبی، تدوین: منوچهر اولیایی، فیلمنامه: محمد سلیمانی، سرمایه‌گذار: محمد حسین عامری پویا، مشاور تبلیغات: شهرام سیف هاشمی، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جدید اکران‌ آنلاین فیلم‌های سینمایی

سه فیلم سینمایی «ویلای ساحلی»، «والدین امانتی» و «قطع فوری» اکران آنلاین می‌شوند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در این هفته سه فیلم سینمایی در فیلم‌نت به‌طور اختصاصی اکران آنلاین می‌شوند.

فیلم «والدین امانتی» در ژانر کمدی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از ساعت 8 شب دوشنبه 28 اسفند، «قطع فوری» در ژانر درام از ساعت 8 شب چهارشنبه اول فروردین و «ویلای ساحلی» در ژانر کمدی از ساعت 8 شب جمعه سوم فروردین 1403 در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت اکران خود را آغاز می‌کنند.

«ویلای ساحلی» ساخته کیانوش عیاری فیلمساز مطرح کشورمان بلافاصله از اکران پرده به اکران آنلاین می‌آید.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان است. رضا عطاران در این فیلم طنز نقش برادرزن یونس را برعهده دارد و پژمان جمشیدی هم در نقش یونس بازی می کند. ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی نیز در «ویلای ساحلی» بازی کرده‌اند و این فیلم شووار کریم‌زاده را نیز به عنوان بازیگر معرفی کرده است. زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نیز در فیلم عیاری ایفای نقش کرده است.

داستان فیلم «ویلای ساحلی» در یکی از شهرهای شمالی اتفاق می‌افتد. ماجرا از این قرار است که مردی به نام چاوش که صاحب یک ویلا است می خواهد همراه دخترش که در دانشگاهی در خارج از کشور پذیرش شده برای 6 ماه به سفر برود و ویلا را به مردی به نام یونس می سپارد.

 یونس همراه همسر و 3 فرزندش ساکن ویلا می شوند و سپس برادرزن یونس هم از راه می رسد و از آن به بعد شاهد وقوع اتفاقات زیادی هستیم.

همچنین نویسنده، تهیه کننده و کارگردان «والدین امانتی» حسین قناعت است.
در خلاصه داستان اثر آمده است: در یکی از روستاهای شمال که بیشتر زمین‌های کشاورزی و بخشی از جنگل‌هایش تبدیل به ویلا هایی برای اسکانِ مسافران تهرانی شده، خواهر و برادری دوازده و ده ساله، زندگی می‌کنند که با دیدنِ علایق و نحوه زندگی کودکانِ هم سنِ شهری شان ،به این نوع زندگی علاقمند می شوند و رغبتی به زندگی با خانواده خودشان ندارند. درختی سخنگو این آرزوی آنها را برآورده می کند به شرطی که آنها هم برای حفظ درختان جنگل کمک کنند...

بیژن بنفشه خواه، شبنم قلی خانی، بازیگران نوجوان: پارسیا شکوری، عسل قرائی، آناهیتا همتی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده و با هنرمندی  شهرام قائدی، نادر سلیمانی برخی از بازیگران فیلم «والدین امانتی» هستند.

"مقیمان ناکجا" راهی اکران آنلاین شد / امانوئل اشمیت: با شهاب حسین احساس برادری می‌کنم

 

«قطع فوری» دیگر فیلم اکران آنلاین فیلم‌نت، بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی توسط گروه فیلمسازی بحرفیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی در روزگار همه‌گیری بیماری کرونا تولید شده است.

این فیلم آخرین نقش‌آفرینی زنده یاد علی انصاریان است و قصه‌‌‌ای عاشقانه در شبی را روایت می‌کند که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند.

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، خشایار بحرالعلومی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، رامینا حسینی، گلبرگ محمدی، آرمان درویش و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌ آفرینی جاودانه علی انصاریان بازیگران «قطع فوری» هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقم چشم‌گیر فروش «فسیل» در اکران آنلاین
  • فصل سوم «داستان‌های فوتبال» به آنتن شبکه ورزش می‌رسد/ رونمایی از تیزر و پوستر
  • برنامه جدید اکران‌ آنلاین فیلم‌های سینمایی
  • (ویدئو) انتشار نسخه ویژه نابینایان «پدرخوانده» با صدای پیمان معادی
  • نوه گوگوش جای او را گرفت
  • در آستانه اکران فیلم سینمایی با صدای محسن چاوشی با تصاویر پریشان الناز شاکردوست
  • رونمایی از تیزر برنامه «عروسک‌خونه»
  • سریال عربی «آمرلی» از امشب در «فیلم‌نت»/ رونمایی از تیزر سریال
  • (ویدئو) تیزر فیلم سینمایی «بی بدن» + معرفی بازیگران و عوامل تولید
  • اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی