Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: برای‌حمایت از بخش تولید تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت‌های زیرساختی مثل برق، گاز و آب را موظف کردیم تا انشعاب صنایع و کارگاه‌های تولیدی را قطع نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشوش، غلامرضا شریعتی امروز در نشست شورای اشتغال شهرستان شوش که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با پتانسیل هایی که شوش دارد، شرایط این شهرستان خیلی بهتر از این باید باشد؛ بنابراین شرایط به نحوی باشد که به سمت مطلوب‌تر شدن شرایط شهرستان به ویژه در حوزه جوانان حرکتی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ظرفیتی بی نظیر و غیرقابل انکاری دست شرکت نیشکر هفت تپه است، بنابراین همین شرکت هم باید موتورمحرکه اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان شوش باشد.

استاندار خوزستان خطاب به نمایندگان بخش خصوصی و کارخانه های شوش افزود: باید هرچه سریعتر نارضایتی نسبی موجود در شهرستان را برطرف کنید. البته در این بین از شرکت نیشکر هفته تپه شوش انتظار بیشتری دارم و باید دغدغه‌های کارگرانی که قادر به پاسخگویی به نیازهای خانواده نیستند را برطرف کند.

مدیران کارخانه قند شوش باید از نیروهای بومی شهرستان شوش استفاده کنند

وی ادامه داد: دولت بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده تا کارخانه شرکت قند شوش امروز در مرحله انعقاد قرارداد خرید چغندر باشد. باید به زیرساخت های شهرستان شوش از جمله کارخانه قند شوش توجه بیشتری شود.

شریعتی تصریح کرد: مدیران کارخانه قند شوش باید از نیروهای بومی شهرستان شوش برای کار در این شرکت استفاده کنند.

استاندار خوزستان یادآور شد: برای‌حمایت از بخش تولید نیز تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت‌های زیرساختی مثل برق، گاز و آب را موظف کردیم تا انشعاب صنایع و کارگاه‌های تولیدی را قطع نکنند.

وی گفت: پتانسیل‌های خوزستان نعمت‌های بسیاری برای این استان دارد ولی این موضوع مشکلاتی را در زمینه صدور مجوزهای سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

شریعتی افزود: در استان خوزستان باید از 23 سازمان برای صدور مجوز سرمایه گذاری استعلام انجام شود که در برخی موارد به 28 مورد هم افزایش پیدا می‌کند و چنین مسئله‌ای باعث تأخیر در روند سرمایه گذاری‌ها می‌شود.

ضرورت توافق شهرستان‌های شوش، دزفول و اندیمشک برای احداث پایانه صادراتی واحد

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدوارم روند صدور مجوز سرمایه گذاری از دو تا سه سال به حدود 6 ماه کاهش پیدا کند.

وی خطاب به فرمانداران و سایر مسئولان اجرایی شهرستان شوش گفت: یکی از شاخص های اصلی ما برای روند پایش از مسئولان اشتغال و سرمایه گذاری است. میزان سرمایه گذاری، اشتغالزایی و همچنین تسهیل امور سرمایه‌گذاران نیز از جمله مؤلفه‌های این شاخص پایش عملکرد مسئولان استان است.

شریعتی یادآورشد: راه‌اندازی پیگیری پایانه صادراتی در شوش، دزفول و اندیمشک هم در حال اجراست، این کار واقعا هدر رفت منابع است و جوابگو نخواهد بود. این رقابت ناسالم بین شهرها پیش خواهد آورد که به هر سه شهر آسیب وارد می کند.

استاندار خوزستان خطاب به مسئولان گفت: هر سه شهرستان باید به توافق برسند تا تنها یک پایانه احداث شود چون فعالیت هر سه کنار هم باعث هدر رفت منابع و ایجاد رقابت ناسالم بین شهرستان‌های مجری می‌شود.

انتهای‌پیام /

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ منصور شیشه فروش گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا آخر شب بارشهای رگباری و تندباد در شهرستان های نایین ، اردستان ، خوروبیابانک ، ورزنه ، نطنز ، شهرضا ، دهاقان ، سمیرم ، بخش انارک ، بخش مهاباد وچوپانان ادامه دارد.


وی گفت: با توجه به بارشهای چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه ها و دهانه پلها و مستعدد بودن شرایط سیلابهای محلی در مناطق فوق. مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب.طوفان و ابگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده ها وامادگی اداره راهداری .شهرداریها .پلیس راه. جمعیت هلال احمر .شرکتهای ازادراهی.شرکتهای امداد خودرو. اورژانس.شرکتهای گاز .اب.برق.اب منطقه ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها شد.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطراری ، خود داری از انجام سفرهای غیر ضروری در این جاده ها ، از صعود به ارتفاعات پر هیز کنند.


وی گفت: رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس در جاده ها ، حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیورو شبکه های اب و گاز در برابر سیل . تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ، عدم استقرار .توقف و تردد در مسیلها و رودخانه های فصلی.پیشگیری و کنترل ابگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها.تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها.تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل از دیگر اقدامات است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی