Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) مصطفی نبی لو با حضور گسترده نمازگزاران جمعه قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکرمطهر این رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای قدس قم تا میدان شهدای این شهر تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت معصومه (س) در کنار سایر شهدای مدافع حرم انتقال پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماز برپیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) توسط آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اقامه شد.
مشایعت کنندگان پیکر مطهر شهید نبی لو در حالی که در سوگ شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر سر و سینه می زدند با سر دادن شعارهای 'هیهات من الذله' ، 'مرگ بر منافق' و 'مرگ بر آمریکا ' اقدام های مذبوحانه استکبار و سردمداران آن در کشورهای منطقه را به شدت محکوم کردند.
همچنین در این آیین باشکوه تمثال های امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و همچنین 2 تن از شهیدان مدافع حرم به نام های ناقب حیدر کربلا و عباس میر پیشاپیش مسیر حرکت شرکت کنندگان قرار داشت.
شهید نبی لو از ساکنان شهرک پردیسان قم بود، که در لاذقیه سوریه به شهادت رسید.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید بزرگوار دیشب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و امروز در مسجد مقدس جمکران با حضور اقشار مختلف مردم قم و زائران از سراسر کشور برگزار شد.
این شهید بزرگوار متولد سال 1345 و از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در چهارمین اعزام خود به سوریه به خیل شهدا پیوست.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز با حضور همرزمان شهید و مردم شهیدپرور مشهد تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز از خیابان امام رضا(ع) و بنای مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی با حضور جمعی از جانبازان، همرزمان شهید و خانواده معظم شهدا تشییع شد.

پیش از مراسم تشییع جانبازان آسایشگاه مجتمع امام خمینی (ره) با پیکر این شهید وداع کردند و سپس پیکر پاک شهید در مسیر خیابان امام رضا(ع) تا حرم رضوی تشییع شد و پس از اقامه نماز پیکر مطهر شهید لطیف زاده در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد خاکسپاری شد.

ضمن اینکه در جریان این مراسم شماری از تشییع‌کنندگان نوشته‌هایی با مضمون حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و مبارزه با رژیم صهونیستی در دست داشتند.

به گزارش تسنیم، جانباز سرافراز 70 درصد دوران دفاع مقدس ابوالفضل لطیف‌زاده در سن 60 سالگی و پس از تحمل سال‌ها عوارض ناشی از مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهادرهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت.

ابوالفضل‌ لطیف‌زاده در هشتم فروردین‌ماه 1343 در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های جنگ شتافت و در 29 تیرماه سال 1361 در پاسگاه زید عراق از ناحیه ستون فقرات مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از 42 سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه 1403 به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد