Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@12:30:58 GMT

ثبت ۲ زایمان موفق در آمبولانس های فلاورجان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۱۰۱۸

ثبت ۲ زایمان موفق در آمبولانس های فلاورجان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان گفت: در شش ماه نخست سال فوریت های پزشکی فلاورجان به ۲۳ مادر باردار امداد رسانی کرد که در دو مأموریت، نوزاد با کمک تکنسین های اورژانس قبل از رسیدن به بیمارستان با سلامت کامل به دنیا آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فلاورجان در نیمه ابتدای سال جاری به بیماران و مصدومان در چهار هزار و 176 حادثه امداد رسانی کردند که از این تعداد، دو هزار و 463 مورد غیر تصادفی و یک هزار و 713 مورد تصادفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا قاسمی افزود: در این مدّت، بیشترین موارد امداد رسانی به بیماران حوادث غیر رانندگی با 980 مورد مربوط به بیماری های داخلی، 446 مورد قلب و عروق و 176 مورد اعصاب و روان بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت، فوریت های پزشکی فلاورجان به 23 مادر باردار امداد رسانی کرد که در دو مأموریت، نوزاد با کمک تکنسین های اورژانس قبل از رسیدن به بیمارستان با سلامت کامل به دنیا آمد.

قاسمی ادامه داد: همچنین پرسنل فوریت های پزشکی این شهرستان در چهار مأموریت توانستند بیمار با مشکل ایست قلبی تنفسی را با موفقیت احیا کنند.

این مسئول همچنین خاطر نشان کرد: در مجموع مأموریت های انجام شده سه هزار و 437 بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و 384 نفر به همت تکنسین های اورژانس 115 فلاورجان در صحنه حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان، جمعیت شهرستان فلاورجان را 250 هزار نفر اعلام کرد و گفت: فوریت های پزشکی این شهرستان با ظرفیت سه پایگاه شهری، یک اتاق فرمان و 10 نفر پرسنل موظف به همراه 16 نفر اضافه کار به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند افزود: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

وی با بیان این مطلب که شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان تکمیل هستند.

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود