Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماس تلاش برای ترور فرمانده نیروهای امنیتی غزه را اقدامی بزدلانه توصیف کرد و خواستار بازداشت عاملان آن شد.

به گزارش مشرق، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس اعلام کرد تلاش برای ترور «توفیق ابونعیم» فرمانده نیروهای امنیتی در نوار غزه «عملی بزدلانه» است که جز دشمنان ملت فلسطین مرتکب آن نمی‌شوند.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، برهوم در ادامه گفت این اقدام، اخلال در امنیت و ثبات غزه، وحدت ملت فلسطین و آشتی ملی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو حماس در ادامه از نیروهای امنیتی و وزارت داخلی نوار غزه درخواست کرد عاملان پشت‌پرده این اقدام را بازداشت و به طرف‌های مربوطه تحویل دهد.

«ایاد البزم» سخنگوی وزارت داخلی غزه امروز (جمعه) اعلام کرد عده‌ای با منفجر کردن خودروی ابونعیم در اردوگاه النصیرات قصد ترور وی را داشتند اما او جان سالم به در برد و به بیمارستان منتقل شد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار نهاد‌های امنیتی صهیونیست برای توافق آتش بس با حماس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند، این توافق می‌تواند از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و دیگر مقامات این رژیم از جانب دیوان بین المللیِ کیفری لاهه، جلوگیری کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • فشار نهاد‌های امنیتی صهیونیست برای توافق آتش بس با حماس
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات