Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:16:14 GMT

دولت‌های غربی به دنبال ایجاد برجامی دیگر هستند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۱۶۲۵

دولت‌های غربی به دنبال ایجاد برجامی دیگر هستند

ائمه جمعه آذربایجان غربی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با توجه به سخنانی پیرامون برجام موشکی خواستار جلوگیری از این موضوع توسط مسئولان کشوری شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های آذربایجان غربی، امام جمعه خوی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت 7 صفر روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) به نقل مرحوم شیخ مفید اظهار داشت: ایشان در طول عمر خود به ویژه در دوران امامت کوتاه خویش مظلومیت‌های متعددی را متحمل شدند که شاید تلخ‌ترین آن‌ها جفاهایی است که در ارتباط با پذیرش صلح با معاویه اتفاق افتاد که حتی نقل شده که نزدیک‌ترین یاران امام به او جفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید رضی شکوری با اشاره به 8 صفر روز رحلت آیت الله العظمی حاج سید ابوالقاسم خویی افزود: در ارتباط با شخصیت و جایگاه علمی و خدمات ایشان به حوزه علمیه نجف و تشیع در سال‌های گذشته در همایش‌ها و کنگره‌ها موضوعات زیادی مطرح شده است.

وی با اشاره به شهادت و مجروح شدن 110 نفر از شیعیان افغانستان در هفته گذشته گفت: از سال 2001 میلادی کشور مظلوم افغانستان در اشغال نیروهای متجاوز آمریکایی، حامیان او و گروه‌های تکفیری مورد حمایت آمریکا قرار دارد و در طول این 16 سال هزاران نفر از مردم بی‌گناه این کشور قتل عام شده و زیر ساخت‌ها نابود و ناامنی تمام عیار بر مردم حاکم شده است.

مسئول شورای فرهنگ عمومی خوی تصریح کرد: بیشترین حملات گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و عربستان سعودی علیه شیعیان بوده که بارها عزاداران حسینی، مساجد، حسینیه‌ها، محلات و روستاهای شیعه نشین را مورد حمله قرار داده و صدها نفر را به جرم شیعه بودن قتل عام کردند.

وی با اشاره به مواضع فرماندهی کل قوا در مراسم تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه افسری ارتش خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام، نیروهای مسلح و آحاد مردم باید مواضع رهبری را سرلوحه مدیریت و زندگی خود قرار بدهند و مهم‌ترین رسالت و وظیفه نیروهای مسلح تأمین امنیت کشـورمان است.

خطیب نماز جمعه خوی تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله کشور در شرایط کنونی موضوع اقتصاد و معیشت مردم است و وابستگی اقتصاد کشور به نفت یک مشکل تاریخی است و عامل ناامن شدن اقتصاد ایران تلقی می‌شود و قدرت دفاعی کشور بـه هـیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست.

وی با اشاره به سفر تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه پس از شکست‌های زنجیره‌ای اخیر در منطقه یادآور شد: روز شنبه 29 مهرماه وزیر امور خارجه آمریکا وارد عربستان شد سپس سفر خود را به کشورهای عراق، هندوستان، قطر، پاکستان و افغانستان ادامه داد.

مدرس حوزه علمیه خوی بیان کرد: شکست‌های زنجیره‌ای اخیر آمریکا در غرب آسیا، مقابله با نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی در منطقه، نزدیک ساختن عربستان و عراق به همدیگر در برابر ایران، به وجود آوردن وحدت عربی در منطقه علیه جمهوری اسلامی، ایجاد امید در اسرائیل، جریان‌های تکفیری و پادشاهان وابسته منطقه در پی شکست‌های مفتضحانه اخیر آمریکا در سوریه، عراق، لبنان و یمن از جمله اهداف این سفر بود.

امکانات و قدرت دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست

امام جمعه چایپاره نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری ارتش اظهار داشت: امنیت مهم است چون هر پیشرفتی متوقف بر امنیت است و امروز این مهم یکی از مسائل مهم کشور، اقتصاد و معیشت مردم است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رسول جمشیدی افزود: مشکل تاریخی ما وابستگی اقتصاد به نفت است و این موجب شده در همه دوران‌ها دغدغه امنیت اقتصادی داشته باشیم و وقتی همه چیز بر محور نفت می‌چرخد اقتصاد ناامن است بنابراین باید تلاش کنیم اقتصاد هم امن شود.

وی با اشاره به مذاکره نکردن در مورد قدرت دفاعی خاطرنشان کرد: امکانات و قدرت دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست و در مورد ابزارهای دفاعی کشور و هر آنچه که اقتدار ملی را تأمین یا پشتیبانی می‌کند هیچ‌گونه چانه‌زنی و معامله با دشمن نداریم و راه اقتدار را با قوت به پیش خواهیم برد.

خطیب نماز جمعه چایپاره با تبیین شخصیت شهید آقا مصطفی خمینی بیان کرد: ایشان آقازاده‌ای که آقازادگی نداشت و مردی بود که بازوی پدر در شکل‌دهی به انقلاب اسلامی بود و طبق گفته امام خمینی (ره) ایشان برای آینده اسلام تربیت شده بود و باید امروز سعی کنیم همانند ایشان باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: پیام‌ها و ارزش‌های مراسم شکوهمند پیاده‌روی اربعین و احادیث فراوانی که درباره فضیلت پیاده‌روی اربعین وارد شده است نمایش اقتدار تشیع و بزرگ‌ترین رزمایش در جهان است و به سبب غیر قانونی بودن سفر به عراق بدون پاسپورت و ویزا از همگان درخواست می‌شود از طریق قانونی این مهم را انجام دهند.

جمشیدی با اشاره به عهدشکنی آمریکا در قضیه برجام و همراهی برخی کشورهای اروپایی با این کشور تاکید کرد: ملت ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکا و کشورهای اروپایی ذره‌ای به عقب برنمی‌گردد و کشورمان در مسیر هماوردی و تقابل مستقیم با شیطان بزرگ آمریکا همیشه پیشتاز است.

امام جمعه چایپاره با اشاره به رویدادهای منطقه و جهان اسلام گفت: اخیراً برخی مقامات آمریکایی و عربستانی در حال رایزنی در منطقه جهت تفرقه‌افکنی و مقابله با ایران هستند و یکی از دلایل سفر تیلرسون به منطقه فروش سلاح بیشتر به عرب‌های حاشیه خلیج فارس با ایجاد ایران هراسی است.

ساده‌لوحی برجام پیشین در برجام موشکی اتفاق نمی‌افتد

امام جمعه میاندوآب نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به برجام موشکی اظهار داشت: این موضوع به فشار از طرف آمریکا و چانه‌زنی از طرف اروپاییان مانند کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس اشاره دارد تا بتوانند برجام دیگری ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید حسن‌زاده افزود: کشورهای غربی و اروپایی به دنبال ایجاد برجامی همانند برجام پیشین هستند تا با یک کارشکنی جدید ایران اسلامی را زمین گیر کرده و ما را از فعالیت بازدارند و مسئولان کشوری نباید همانند برجام گذشته ساده لوحی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساده لوحی که در برجام پیشین اتفاق افتاد ما را به این وا می‌دارد که مار گزیده باید از ریسمان سیاه و سفید بترسد و با ساده لوحی به سمت اروپا حرکت نکنیم و زمانی که با لبخندهای کری رو دست خوردیم و به اقدامات و سخنان آنان اعتماد کردیم نتیجه‌ای به جز بدعهدی را از سوی طرف مقابل به دنبال نداشت.

خطیب نماز جمعه میاندوآب بیان کرد: هیچ منفعتی در برجام عاید کشور و ملتمان نشد حتی مخالفان و موافقان برجام، دولت مردان، مسئولان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران همگی متوجه شدند که این چهار سال به تباهی تلف شده است و انرژی خود را هدر داده‌ایم.

وی با اشاره به شهادت عمار بن یاسر در جنگ صفین تاکید کرد: اگر ما به عین العماری که مقام معظم رهبری در سال 88 صدا زدند وفادار بودیم و عمار گونه حرکت می‌کردیم به هیچ وجه اجازه نمی‌دادیم که برجام نخست هم اتفاق بیفتد و اگر ما به عین العمارها جواب دهیم باید مردم را آگاه کنیم و بصیرت زایی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

کتاب‌خوانی سبب افزایش قدرت آدمی در پاسخ‌گویی در جامعه می‌شود

امام جمعه شاهین‌دژ نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی و اهمیت کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت: واژه کتاب به تعداد 230 بار در قرآن کریم تکرار شده است و 49 مورد از آن به خود کلمه قرآن اشاره کرده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین فصیح نیا با اشاره به روایتی از آیت‌الله نهاوندی افزود: دلیل کتاب نامیدن قرآن کریم به سبب دربردارنده بودن تمام کتب بیش از خود است که از جمله این کتب می‌توان به انجیل و تورات اشاره کرد که هر موضوعی در این دو کتاب وجود دارد در قرآن کریم گردآوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام به موضوع کتاب و کتاب خوانی بسیار اشاره شده است و کتاب خوانی سبب افزایش روحیه آدمی و دوری فرد از استرس و تنش‌های جامعه می‌شود و از جمله دیگر آثار کتاب خوانی می‌توان به جلوگیری از فراموشی اشاره کرد.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ بیان کرد: ذهن آدمی همانند دیگر اعضای بدن نیاز به فعالیت دارد و باید برای زنده ماندن آن را تقویت کرد که کتاب این مهم را انجام می‌دهد و سومین فایده‌ای که کتاب دارد تسلط بر اطلاعات بروز جهان است که فرد را در پاسخ گویی در جامعه توانمند می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری یادآور شد: امنیت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اساسی هر جامعه‌ای است و اگر این مهم نباید بشر نمی‌تواند هیچ گونه پیشرفتی در جامعه خود ایجاد کند و سخنان مقام معظم رهبری در این مورد بسیار ملموس است چراکه پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و امن‌ترین کشور خاورمیانه هستیم.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به قتل طلبه‌ای در شهر تهران تصریح کرد: از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم تا این موضوع را به جدیت پیگیری کند چرا که روحانیون در اکثر صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر صحنه‌ها از جان خود گذشتند و در طول زندگی خود ساده‌زیست‌ترین افراد و جزو زاهدان هستند.

هدف آمریکا از مذاکره تحمیل نظر خود است

امام جمعه ماکو نیز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تشریح بیانات رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبری، اقتصاد کشور نباید متکی به نفت باشد چرا که اقتصاد نفتی، یک اقتصاد ناامنی است که در چند سال اخیر برخی مشکلات ناشی از این نوع اقتصاد را دیده‌ایم.

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری گفت: قدرت دفاعی کشور نباید مذاکره شود و چیزی به نام برجام دو وجود ندارد چرا که هدف آمریکا از مذاکره فقط قبولاندن حرف خود است و در هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران شاهد خیانت غرب بود که کوچکترین وسیله نظامی را به ایران نمی‌دادند.

وی با اشاره به مراسم گرامی‌داشت حاج‌مصطفی خمینی فرزند ارشد امام راحل (ره) بیان کرد: طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب (ره) شهادت حاج مصطفی یکی از الطاف خفیه الهی بود چرا که آن بزرگوار بازوی امام خمینی(ره) در پی‌ریزی بنیان انقلاب اسلامی داشته و شهادت ایشان منجر به برپایی مراسم‌های چهلم شد که در نهایت با پیروزی انقلاب اسلامی به‌پایان رسید.

خطیب جمعه ماکو با با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی تصریح کرد: این اتفاق بی نظیر بوده و دشمن به عظمت آن اعتراف می‌کند و همبستگی ملت‌ها را نشان داده و سبب وحدت بین امت‌ اسلامی است.

وی با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: آن حضرت همواره مظلوم بوده و سیره و سیرت ایشان به‌خوبی تبیین نشده است.

رنجبری با گرامی‌داشت شهادت شهید فهمیده گفت: ایران تنها یک شهید فهمیده ندارد بلکه در جنگ تحمیلی شاهد فداکاری هزاران شهید نوجوان همچون شهید فهمیده بوده‌ایم که باید این شهدا به مردم و بخصوص به نسل جوان معرفی شوند.

خطیب جمعه ماکو افزود: در برخی کشورها همچون هند درس آشنایی با فضای مجازی و استفاده صحیح از آن وجود دارد اما در ایران بسیاری از افراد نحوه استفاده از آن را نمی‌دانند که تهدیدات بی‌شماری را متوجه جامعه کشور کرده است که باید تهدیدات این فضا به فرصت تبدیل شود.

بهبود معیشت مردم در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد

امام جمعه موقت مهاباد نیز در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بدعهدی‌های اخیر آمریکا در قبال برجام اظهار داشت: مشکل اساسی آمریکا و سیاستمداران آن این است که هیچ‌گاه نخواستند با واقعیت با ایران اسلامی کنار بیایند و همواره راه سرکشی با ملت ایران را در پیش گرفتند.

ماموستا یحیی اسماعیلی با بیان اینکه رئیس‌ جمهور آمریکا بویی از سیاست نبرده و نمی‌شود به او اعتماد کرد افزود: ترامپ اعتقادی به دولت و مذاکره کنندگان قبلی آمریکا ندارد و همواره دستاوردهای آنان را مورد تمسخر قرار داده و از جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و برجام را با الفاظ رکیک یاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رفتارهای به دور از عرف این موجود سرکش سبب شده تا مردم در نظرسنجی‌های اخیری که در کشور آمریکا برگزار شده وی را بی‌لیاقت برای ادامه تصدی پست ریاست جمهوری تشخیص دهند.

خطیب نماز جمعه مهاباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تحلیف دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) تاکید کرد: توجه به موضوع اقتصاد و بهبود معیشت مردم باید در اولویت برنامه‌ها و تصمیم‌های دولت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ضروری است که وابستگی اقتصاد کشور به نفت تا حد لزوم کاهش یابد و با اصل قرار گرفتن سیاست‌های اقتصادی زمینه‌های اقتدار اقتصادی کشور فراهم شود.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: مقام معظم رهبری مخالفت کشورهای اسکتباری با قدرت نظامی ایران را در راستای مقابله با اقتدار دفاعی کشور دانستند و فرمودند که امروز باید این آرامش و عزت کشور بیش از پیش ارج نهاده شود.

خصلت صبر اعتقاد و بینیشی خداوندی می‌خواهد

امام جمعه موقت بوکان نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت صبر و بردباری در زندگی اظهار داشت: بی‌گمان یکی از خصلت‌ها و فضیلت‌های انسانی تحمل و بردباری بر مشکلات و سختی‌هایی است که از هر سوی به انسان هجوم می‌آورد و انسان زمانی می‌تواند در برابر سختی‌ها و مصیبت‌ها خود را بیمه نماید و در برابر هر مصیبتی ناشکری و کفر نکند که از خصلت صبر برخوردار باشد.

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: بی‌صبری معمولا در نتیجه کوتاه نظری است یعنی اگر کسی صبر نداشته باشد نمی‌تواند آینده را ببیند اما باید متوجه باشند که عصبانیت و خشمگین شدن چیزی را درست نمی‌کند و شاید صبر کردن تلخ باشد اما نتیجه‌ای شیرین دارد.

وی خاطر نشان کرد: خصلت صبر در قرآن به عنوان یکی از برترین فضایل انسانی شمرده شده و دارندگانش به بزرگی ستوده و تکریم شده‌اند.
خطیب جمعه بوکان با برشمردن راه رسیدن به امنیت و آرامش تاکید کرد: صبر و بردباری و استقامت بهترین راه رسیدن به آرامش و امنیت است که انسان باید نسبت به آزمایش‌هایی که در زندگی بر روی او امتحان می‌شود صبر داشته باشد.

خطیب نماز جمعه بوکان تصریح کرد: برای این که شخصی صبر داشته باشد باید از نظر اعتقادی و بینشی به گونه‌ای باشد که مشکلات و مصایب را بتواند تحمل کند و به خداوند امیدوار و توکل داشته باشد و پیامبران و بزرگان را الگوی خود برای مقابله با مشکلات و داشتن صبر قرار دهد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با اشاره به رعایت اخلاق اسلامی بیان کرد: رعایت اخلاق اسلامی و ترویج آن و دوری از فرهنگ اشتباه غربی برای داشتن جامعه سالم و پاک ما ضرورت دارد که وظیفه همه ما است در این راستا تلاش کنیم.

آمریکا با تهدید و تحریم ما هیچ وقت نتوانسته و نمی‌تواند کاری از پیش ببرد

امام جمعه پیرانشهر نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر دوری از تهمت و افترا اظهار داشت: در قرآن کریم و نیز در روایات به دوری از تهمت زدن نهی شده و گناه کبیره است و زندگی انسان را نابود می‌کند.

ماموستا مصطفی محمودی افزود: عده‌ای به خاطر جهالت به کسی تهمت می‌زنند و آن را بیان می‌کنند بدون آن که چیزی را ثابت کنند و عده‌ای به کسی تهمت می‌زنند بدون این که آن را اثبات کنند که این کار بیشتر از روی حسادت است.

وی با اشاره به عواقب اخروی تهمت زدن ناروا خاطرنشان کرد: کسی که برای بدنام کردن مسلمانی حرف می‌زند و خرابی را بیان کند که در آن مسلمان وجود ندارد خداوند متعال او را در آتش زندانی می‌کند تا زمانی که حرف خود را ثابت کند.

خطیب جمعه پیرانشهر تاکید کرد: کسانی که تهمت می‌زنند باید بدانند که دنیا دار مکافات است و حتما سزای عمل خود را می‌بینند و امام صادق (ع) هم فرموده‌اند هر گاه مومنی برادر مومن خویش را متهم سازد و به او تهمت بزند ایمان از قلب او محو می‌شود همچنانکه نمک در آب ذوب می‌شود پس باید مواظب زبان خود باشیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران تصریح کرد: ترامپ در سخنان اخیر خود ثابت کرد که همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند نباید به آمریکا اعتماد کرد و با آنها قرارداد یا عقدی را منعقد کرد.

امام جمعه پیرانشهر بیان کرد: آمریکا با تروریست خواندن سپاه که نقش مهمی در امنیت کشور ما دارد می‌خواست ما را بدنان کند در حالی که همه جهانیان از ما دفاع کردند و می‌دانند که سپاه چه قدرت عظیمی دارد و سبب آرامش در منطقه شده است و اکنون هم با تحریم موشک‌های ما می‌خواهد ما را تهدید کند که باید بگوییم مانند گذشتگان خود نمی‌تواند کاری از پیش ببرد چرا که ما هر روز متحدتر می‌شویم.

انتهای پیام/

R41361/P1357/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • لاوروف: در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل