Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:03:23 GMT

تیم های برتر لیگ تیر و کمان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۱۷۱۷

تیم های برتر لیگ تیر و کمان مشخص شدند

پنجمین دوره مسابقات تیر و کمان لیگ برتر با قهرمانی پتروکیمیاگر راد در سایت تیر و کمان آزادی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مسابقات تیر و کمان لیگ برتر و در بخش کامپوند بانوان، تیم مس کرمان با ۲۲ امتیاز اول شد و تیم های پتروکیمیاگر راد و ذوب آهن با ۲۲ و ۲۰ امتیاز، دوم و سوم شدند. در بخش ریکرو بانوان نیز تیم پتروکیمیاگرراد با ۱۴ امتیاز به عنوان نخست و آرمان و شهرداری بندرعباس با ۱۲ و ۱۱ عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مردان مسابقات تیر وکمان لیگ برتر و در بخش ریکرو تیم آرمان با ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و پتروکیمیاگر راد با ۲۶ امتیاز و نفت امیدیه با ۱۴ امتیاز دوم و سوم شدند. در رشته کامپوند نیز تیم های پتروکیمیاگر راد، پاس ناجا و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب با ۲۴، ۲۳ و ۱۸ امتیاز، اول تا سوم شدند.

بدین ترتیب و در مجموع امتیازها، تیم پتروکیمیاگر راد عنوان نخست پنجمین دوره مسابقات تیر و کمان لیگ برتر را به خود اختصاص داد و تیم های آرمان و مس کرمان نیز دوم و سوم شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه