Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین اظهار داشت: فاضلاب 4 شهر و 140 کارخانه به تالاب انزلی ریخته می شود و تاکنون از تخصص نیروهای بومی برای احیاء تالاب استفاده نشده است.
وی در ادامه افزود : بر اساس آنچه تاکنون همه مردم شاهد آن هستند برخی افراد که مسئولیت احیاسازی تالاب را بر عهده دارند افراد موفقی نبوده و با برگزاری این همه جلسه و برنامه ریزی ها هنوز هیچ راهکار و اقدامی عملی را شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه بندرانزلی با بیان اینکه اگر کسی واقعا بخواهد برای این تالاب دل بسوزاند و کاری کند قطعا می تواند تاکید کرد: برخی علم لازم برای انجام این کار و عده ای دیگر عِرقی به این مسئله ندارند و بعضی نیز به دنبال منافع شخصی خود هستند.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچین اظهار کرد: بنا بر گفته مدیر کل محیط زیست گیلان ، فاضلاب 4 شهر و 140 کارخانه به این تالاب ریخته می شود ، چرا محیط زیست جلوگیری نمی کند؟ به خاطر ایجاد کار می خواهید تالاب را نابود کنید ؟ چرا مانع ادامه ی فعالیت های کارخانه های آلاینده نمی شوید؟
وی با اشاره به لزوم توجه به نیرو و تخصص تحصیلکرده های بومی این شهرستان در مسئله احیاء تالاب افزود : متاسفانه ما برای رفع مشکلات داخلی به ظرفیت نیروی بومی و داخلی توجهی نمی کنیم ، رفته اند برای جمع آوری گیاه آزولا 200 میلیون دلار برای خرید دستگاهی از ژاپن پول داده اند ، این در حالی است که یک مخترع اهل همین شهر با قیمت 30 الی 40 میلیون تومان دستگاه بسیار قوی و بهتری را ساخته است ، چرا آقایان استقبال نمی کنند؟ گیر کار واقعا کجاست ؟
وی با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) به تاریخچه صلح این امام و ترسیم شرایط لشکر ایشان در جنگ با معاویه اشاره و خاطر نشان کرد: امروزه رفتار استکبار و صهیونیسم و کشورهای غربی با ایران همان رفتار معاویه گونه است و دشمن در تلاش است حرف خود را با عده ای در داخل بزند.
خطیب جمعه انزلی با اشاره به برخی رفتارهای حزبی نیز گفت : برخورد حزبی برخی جریانهای سیاسی در کشور همان رفتار قبیله ای صدها سال پیش بوده که امروزه به صورتی مدرن هویدا شده است و خیلی از تاییدها ، صرفا به دستور رئیس قبیله صورت می گیرد و زیر مجموعه ها بدون چون و چرا می پذیرند و می گویند.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین همچنین تاکید کرد: تاریخ زندگی امام حسن مجتبی بهترین الگو و عبرت بوده و امروزه دیگر همه می دانند حمایت های آمریکا از برخی جریانهای سیاسی کشور صرفا با هدف ایجاد تفرقه است لذا کسانی که دشمن به آنان چشم طمع دارد در رفتارشان تجدید نظر کنند.
خطیب جمعه انزلی به موضوع برخود با فساد نیز اشاره و خاطر نشان کرد: اگر جایی فسادی وجود دارد باید با آن برخورد شود ، نگذارید فضا دست دشمن افتاده زیرا او به دنبال این است که از جمهوری اسلامی چهره ای مشوش و درگیر اختلاس نشان دهد.
6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها