Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن لنگری روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بزرگ ترین رویداد ورزشی در آموزش و پرورش است افزود: برای برگزاری این رویداد ورزشی و تامین تجهیزات و ملزومات با کمبود اعتبار روبه رو هستیم و از شورای آموزش و پرورش انتظار می رود در این باره حمایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لنگری گفت: دانش آموزان در یکهزار و 470 مدرسه در مناطق محروم استان از داشتن ابتدایی ترین ملزومات و تجهیزات ورزشی محروم هستند از این رو انتظار می رود این شورا برای تامین اعتبار حمایت داشته باشد.

*دغدغه اسکان زائران راهیان نور
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این نشست به اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: با توجه به ممنوعیت تردد اتوبوس در جاده ها طی ساعاتی از شب، در زمینه اسکان دانش آموزان با مشکاتی روبه رو هستیم.
علی شورزاده اظهار کرد: مسیر حرکت این زایران از استان های سمنان، قم و مرکزی است که زیرساخت ها برای اسکان دانش آموزان در قم با محدودیت هایی روبه رو شده است.
وی افزود: در سال گذشته بیش از هفت هزار دانش آموز از استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و امسال نیز اعزام ها از مهرماه آغاز شده است.
162 هزار دانش آموز خراسان شمالی در حدود 2 هزار مدرسه زیر نظر 14 هزار فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش