Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، در هفته سوم این رقابت‌ها عصر جمعه ۵۴ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در ۶ دور هزار و هزار و ۲۰۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۲ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد خوجملی با اسب شه راد زودتر از خط پایان گذشت و ابراهیم قره داشلی با اسب امیر پاشا و بنیامین جرجانی با اسب الیف ناز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت دور دوم میان اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ به مسافت هزار متر بود که رامین قهرمانی با اسب گلشاد گز عنوان اول را به دست آورد و نورمحمد بهادر با اسب عجب شیر و جواد آچاک با اسب یل فام به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا چهار امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب جانام موفق به کسب مقام اول شد و پیمان قلرعطا با اسب وروجک گمیشان و عیدمحمد غراوی با اسب بارون به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر شکل گرفت که آرمین آق آتابای با اسب آزملیسا زودتر از خط پایان عبور کرد و کمال دالیجه عطا با اسب انجوی و بنیامین جرجانی با اسب اوبلا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب نایس لیدی نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و عبدالرحیم آرمیده با اسب تابنده و رامین قهرمانی با اسب پاکی رو نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون دو ساله و هشت تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد خوجملی با اسب اوزان موفق به کسب مقام اول شد و آرمین آق آتابای با اسب آل مرد و بنیامین جرجانی با اسب ایل طاها به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کمال دالیجه عطا بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، کمال دالیجه عطا با کسب دو مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، محمد خوجملی دو مقام نخست کسب کرد، آرمین آق آتابای موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام دوم شد و رامین قهرمانی یک مقام نخست و یک مقام سوم به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند

شاگردان یورگن کلوپ با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه در لندن، به تعقیب مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر جزیره، از ساعت 19 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه کریون کاتج شهر لندن به مصاف فولام رفت که در نهایت موفق شد میزبان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 32 لیورپولی‌ها را پیش انداخت، اما دو دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست گذشته بود که تیموتی کاستانیه گل تساوی را برای فولام به ثمر رساند تا دو تیم مساوی به رختکن برگردند. در نیمه دوم لیورپول دوباره به گل رسید و این بار در دقیقه 53 توسط رایان گراونبرخ. فولام نه تنها نتوانست به گل خورده پاسخ دهد بلکه در دقیقه 72 دروازه‌اش برای سومین بار باز شد. این گل را دیوگو ژوتا در دقیقه 72 به ثمر رساند و در نهایت همین گل برتری میهمان مرسی‌سایدی را تثبیت کرد.

با این نتیجه لیورپول مانند آرسنال صدرنشین 74 امتیازی شد و فقط به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به توپچی‌ها در رده دوم جدول قرار گرفت. این در حالیست که منچسترسیتی 73 امتیازی با یک بازی کمتر در تعقیب دو تیم قرار دارد. آرسنال و لیورپول تا کنون 33 بازی انجام داده‌اند و سیتی 32 بازی.

شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند

 

پیش از این بازی، سه مسابقه دیگر هم برگزار شده بود که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

اورتون 2 - ناتینگهام فارست صفر
استون‌ویلا 3 - بورنموث یک
کریستال پالاس 5 - وستهام 2

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • جشنی سه هزار ساله که در ساری برگزار می‌شود + فیلم
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت
  • نرخ هر کورس کرایه تاکسی در شیراز ۶ هزار تومان شد
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • رقابت ۹۱ راس اسب در کورس بهاره یزد
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد