Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران ؛رضا گرزین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به حضور موفق کارآموزان مازندرانی در مسابقات جهانی 2017 ابوظبی اظهار داشت: تیم مهارت جمهوری اسلامی ایران با 34 نفر شرکت کننده شامل 31 نفر مرد و 3 نفر زن در 29 رشته در این دوره از مسابقات جهانی مهارت شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص فرآیند انتخاب رقابت‌کنندگان برای حضور در مسابقات جهانی مهارت گفت: شرکت‌کنندگان در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت از بین برگزیدگان شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت، پس از برگزاری اردوهای متعدد آموزشی انتخاب شده اند.
وی درخصوص مدال‌آوران چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت خبر داد: نیما حسین پور نخبه مازندرانی و رقابت کننده حاضر در تیم ملی مهارت کشورمان مدال برنز رشته لوله کشی و علیرضا بدری نخبه دیگر مازندرانی مدال افتخار رشته جوشکاری را در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی را از آن خود کردند این درحالی است که استان مازندران با 3 کارآموز در این مسابقات شرکت کرد که دو نفر از آنان موفق به افتخار آفرینی شدند.
وی درخصوص اهداف شرکت در مسابقات جهانی مهارت اظهار داشت: مسابقات مهارت خروجی و پیشنای آموزش های فنی و حرفه ای است و ایجاد بستر مناسب جهت رقابت مهارت آموختگان در عرصه‌های جهانی وآشنایی با تکنولوژی پیشرفته و جدید، تعمیم تجربیات و استانداردهای جهانی به بخش‌های پژوهشی و آموزشی، اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه ، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات و کسب تجربیات فنی وحرفه ای برای جوانان در سطح جهانی، ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی و کشف استعدادهای حرفه ای جوانان، فراهم نمودن شرایط شرکت حرفه آموختگان درصحنه رقابتهای بین المللی و... از جمله اهداف شرکت ایران در مسابقات جهانی مهارت است.
گفتنی است چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی - 2017 از 23 تا 26 مهر ماه با حضور 58 کشور شرکت کننده در شهر ابوظبی، کشور امارات متحده عربی برگزار شد؛ همچنین مسابقات جهانی مهارت هر دو سال یکبار از سوی سازمان مهارت‌های جهانی(WSI) در یکی از کشورهای عضو این سازمان برگزار می‌شود و سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشوربه عنوان نماینده ایران در سازمان مهارت‌های جهانی به طورسالانه مسابقات ملی مهارت را در ایران برگزارنموده و برگزیدگان آن را جهت شرکت درمسابقات جهانی اعزام می‌کند.

46

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم:، ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن 82 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند و تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

اعضای تیم کشتی فرنگی ایران که به خاطر سیل بی سابقه در امارات و کنسل شدن پروازها چها روز اضافه تر در قرقیزستان مانده بودند، بالاخره بعد از باز شدن پروازها ساعت 14:30 امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و احمد نامنی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!