Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ،در متن این حکم خطاب به دکتر مرادی آمده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار جنابعالی بمنظور دستیابی به اهداف والای پژوهشی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب می شوید.
در ادامه نیز، ارائه پیشنهادات و برنامه های لازم در زمینه تغییر یا توسعه امور پژوهشی و تحقیقات دانشگاه، تعامل مناسب با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در جهت ارتقاء سطح پژوهشی دانشگاه،‌ مدیریت طرح های تحقیقاتی و نظارت دقیق بر حسن اجرای آنها،‌ بررسی طرح های تحقیقاتی بمنظور مطرح نمودن در کمیته ها و شورای پژوهشی، انجام امور برون دانشگاهی در رابطه با طرح های پژوهشی پژوهشگران و مخترعین دانشگاهی، برنامه ریزی دقیق در جهت تحقق شاخص های پژوهشی جدید ارزشیابی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، برنامه ریزی جهت تحقق برنامه های عملیاتی ابلاغی از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع و ساماندهی گرنتهای پژوهشی در جهت مدیریت منابع مالی حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه بعنوان مبنای برنامه ریزی به سرپرست مدیریت پژوهشی دانشگاه توصیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر صولتی در پایان اظهار امیدواری نموده که دکتر مرادی، با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت و ارتقاء سطح پژوهش دانشگاه موفق و موید باشند.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان جاری شد که وقوع سیل هیچ یک از روستا‌های شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است.

علی حاجی نژاد افزود: بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روز‌های اخیر و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد. .

وی گفت:در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و روان آب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد کرد که برآورد اولیه کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن افزود: ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن