Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@08:03:20 GMT

ترافیک سنگین در ورودی گیلاوند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۴۱۸۹

فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه از ترافیک سنگین در ورودی گیلاوند خبر داد و گفت: تردد انواع تریلر در محور فیروزکوه تا ساعت 24 ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیک‌روش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار داشت: امروز مشکل خاصی در محور دماوند- فیروزکوه و برعکس نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه ادامه داد: در محور دماوند و قبل از پل شلمبه و ورودی گیلاوند از سمت فیروزکوه دارای بار ترافیکی سنگین هستیم.

نیک‌روش گفت: بار ترافیکی در محور دماوند سنگین است و این ترافیک در نزدیکی‌های رودهن کم خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک موجود، تردد انواع تریلر غیر از تریلرهای مواد نفتی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب در محور فیروزکوه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه پژو و موتورسیکلت در محور رودهن به دماوند تصریح کرد: یک دستگاه موتورسیکلت بر اثر عدم حق تقدم و با خلاف عبور در جهت مخالف، با یک دستگاه پژو در محور رودهن به دماوند نزدیک روستای چناران به‌شدت برخورد کرد.

نیک‌روش اضافه کرد: بر اثر این تصادف دو راکب موتورسوار به‌شدت مصدوم که به‌وسیله آمبولانس‌های هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل و از آنجا با بالگرد به تهران اعزام شدند.

فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه به رانندگان توصیه کرد: سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 110 در تماس باشند.

انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت تردد خودروها در محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حال حاضر سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در محور فیروزکوه نیز از تهران گیلاوند نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور تهران- پاکدشت در هر دو مسیر را نیز نیمه سنگین توصیف کرد.

کد خبر 6063711

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین محور ایلام- سرابله
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان
  • ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • برق چند روستای دماوند در پی وقوع سیل قطع شد