Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@13:58:52 GMT

کشف داروهاي غير مجاز در مراوه تپه گلستان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۴۸۲۶

کشف داروهاي غير مجاز در مراوه تپه گلستان

خبرگزاري آريا - فرمانده انتظامي شهرستان مرزي مراوه تپه از کشف بيش از هزار نوع داروي غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز به نقل از راه اترک، سرهنگ حسين غلامي، فرمانده انتظامي شهرستان مرزي مراوه تپه در گفتگو با راه اترک از کشف چند هزار انواع داروي غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامي مراوه تپه گفت: در راستاي اجراي طرحهاي ارتقاع امنيت اجتماعي درجامعه، با تلاش ماموران انتظامي شهرستان، 1524 قلم انواع داروي غيرمجاز در روز گذشته درسطح شهرستان کشف شد.
غلامي ادامه داد: همچنين در روز گذشته، نزديک 45 باکس(4400 نخ) سيگار غيرمجاز هم کشف و ضبط شد.
وي در خصوص هرگونه ورود و خروج و جابه جايي دام در شهرستان هم گفت: همانطور که هميشه گفتيم: هرگونه جابه جايي و ورود و خروج دام بايد با مجوزهاي لازم (مجوز از دامپزشکي) باشد ولي متاسفانه باز هم برخي از افراد اين امر را رعايت نمي کنند.
غلامي اضافه کرد: در راستاي جلوگيري از ورود و خروج دام بدون مجوز، روز گذشته، 1300 دام بدون مجوز لازم، توسط ماموران ما توقيف شد.
حسين غلامي افزود: ماموران انتظامي ما در يک ماه گذشته 4687 کيلو انواع مواد مخدرکشف و ضبط کرده اند و در همين خصوص هم 3 نفر به جرم توزيع انواع مواد مخدر دستگير شده اند.
وي ادامه داد: همچنين براي جلوگيري از ايجاد مزاحمت هاي ايجاد شده توسط وسائل نقليه ايجاد کننده آلودگي هاي صوتي، 34 دستگاه موتورسيکلت که فاقد مدارک و تجهيزات ايمني و ايجاد کننده آلودگيهاي صوتي بودند، توقيف شدند.
بر اساس قانون، ايجاد آلودگي صوتي ممنوع است.
شهرستان مرزي مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر غلامی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان املش با ۱۶ هکتار و تولید ۹۸۴۶ تن محصول تر، سطح بالایی از کشت گل گاوزبان در استان گیلان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه برداشت گل گاوزبان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و تا اواسط تیرماه ادامه دارد، افزود: پیش بینی می‌شود ۱۰ تن گل گاوزبان به ارزش اقتصادی ۸ میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی املش ادامه داد: عملکرد در هکتار گل گاوزبان ۶۰۰ کیلوگرم بوده و شهرستان املش بیش از ۱۲۰ بهره بردار دارد.

غلامی تصریح کرد: گل گاوزبان به صورت دم کرده مصرف می‌شود، این گیاه دارویی برای تقویت حواس، تصفیه خون، اعصاب، درمان سرماخوردگی، برونشیت، سرفه، التهاب و ورم کلیه‌ها، روماتیسم و بیماری‌های قلبی مفید است.

کد خبر 6096934

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن