Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس نوشته های اربعین ، arbaeen عکس اربعین کربلا ، عکس های پیاده روی اربعین حسینی ، عکس پیاده روی اربعین ۹۶ ، عکس نوشته اربعین کربلا ،عکس اربعین پروفایل

با نزدیک شدن به اربعین حسینی ۹۶، زائران و ارادتمندان اباعبدالله برای حرکت به سوی کربلا آماده می شوند. عده ای با کاروان پیاده روی اربعن همراهند و عده ای قطار، اتوبوس یا هواپیما را برای اربعین برگزیرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری نیز در فضای مجازی به استقبال اربعین رفته اند.

مجموعه جدید عکس پروفایل برای اربعین ۹۶ را در ادامه ببینید








عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین


عکس پروفایل اربعین ۹۶

عکس پروفایل اربعین ۹۶


عکس پروفایل اربعین ۹۶

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «خدای مهربانم سلام» نوشته سنا ثقفی به‌تازگی با تصویرگری تهمینه سلیمانی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب روایتگر پنج داستان آم وزنده برای بیان رحمت و مهربانی پروردگار مناسب کودکان گروه سنی ب (دانش‌آموزان اول تا سوم دبستان) است. راوی قصه‌های این کتاب خود، کودک است. او هر داستان را با سلام به خدای مهربان آغاز می‌کند و در پایان از خدای توانا یک درخواست دارد. هریک از داستان‌ها براساس نیکوترین نام‌ها و صفات خداوند همچون؛ «یا جابِر»، «یا واهب العَطایا»، «یا خَیر المَرغوبین»، «یا اراف مِن کل رووف» نوشته شده است.

کتاب «خدای مهربانم سلام» طرحی ساده دارد و در قالب نامه نگاری یک کودک، نمونه‌ای از ارتباط ساده بچه‌ها با خداوند را به تصویر کشیده. در هر داستان می‌بینیم که کودک شخصیت قهرمان داستان، در تعدادی نامه، ماجراهایی را طی چند روز برای خداوند می‌نویسد که هر کدام پیرنگ و خط داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند. در طول این داستان‌ها علاوه‌بر اینکه کودک ماجراهایی را دنبال می‌کند، با اسامی خداوند هم آشنا می‌شود که هر کدام از این اسامی برگرفته از اسامی خداوند در دعای جوشن کبیر است.

این کتاب با ۳۲ صفحه مصور و قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6084279 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است