Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکلا سارکوزی رئیس جمهوری پیشین فرانسه گفت که جریان تغییرات اقتصادی و اجتماعی که در عربستان به راه افتاده، به یک 'سونامی' شبیه است. آفتاب‌‌نیوز : تارنمای شبکه خبری العربیه نوشت: سارکوزی در حاشیه کنفرانس 'ابتکارعمل برای آینده سرمایه گذاری' به میزبانی ریاض، ضمن تحسین سلمان پادشاه عربستان و محمد بن سلیمان ولیعهد این کشور، گفت: 'مردم سعودی و ولیعهد این کشور جوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادشاه و ولیعهد، همزمان در حال کار روی تغییرات اقتصادی و اجتماعی هستند و این مانند یک سونامی است.'
به گزارش ایرنا، سارکوزی همچنین برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) را 'بیهوده' خواند و خواستار همکاری اروپا با روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور شد.به گزارش ایرنا، نشست «ابتکار عمل برای آینده سرمایه گذاری» به میزبانی ریاض، تا روز پنجشنبه ادامه دارد و بیش از دو هزار و 500 شخصیت اقتصادی از بیش از 30 کشور برای بررسی فرصت ها وچالش های موجود در اقتصاد جهانی، در این نشست شرکت کرده اند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، جام جهانی تیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از امروز آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملیپوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6088539

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد