Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور به مدت 2 روز پنجشنبه و جمعه در کرمان برگزار شد و 78 شرکت کننده از 15 استان در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.
78 شرکت کننده دیروز در مرحله انتخابی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در پیست کارتینگ صاحب الزمان کرمان مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت 30 شرکت کننده به فینال این رقابت ها راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شامگاه (جمعه) فینال رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور در پیست ماندگار کوهپایه کرمان به اتمام رسید و نفرات برتر این دوره از رقابت ها معرفی و تجلیل شدند.
سرور دستگاهی از استان خوزستان مقام نخست کلاس منهای 1500 سی سی بانوان، نرجس نورآبادی و میترا فلاحی نیز از استان یزد در جایگاه دوم و سوم این رقابت ها ایستادند.
همچنین در کلاس مثبت 1500 سی سی بانوان مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور یلدا مرادی از گیلان در جایگاه نخست، فائزه محبی از تهران به رتبه دوم و سیما یزدان پناه از کرمان سوم شدند.
کلاس منفی 1500 سی سی آقایان نیز محمد صفاری از کرمان طلا گرفت، وحید شهریاری از کرمان نقره و حسین براتی از خوزستان به مدال برنز این دوره از رقابت ها دست یافت.
میثم زمانی او محمد ابراهیمی از استان یزد به مقام نخست و دوم این رقابت ها و عیلرضا سلمانی از تهران به رتبه سومی کلاس مثبت 1500 سی سی آقایان در مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور رسیدند.
مجید فتحی از خوزستان، میلاد نومیدی از گیلان و محمدعلی کربایی از یزد نیز به ترتیب مقام نخست تا سوم کلاس آزاد این مسابقات را بدست آوردند.
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برگزاری و سطح سومین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی کرمان را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم کرمان در این دوره از رقابت ها با کم شانسی، مشکلات فنی خودروها و خرابی 2 خودرو جایگاه نخست را از دست داد.
محمدرضا نیک زاده افزود: این استان در سال های گذشته تیم برتر مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به خصوص در کلاس منفی 1500 سی سی بانوان بوده است و امسال با میزبانی کرمان شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم که از دست رفت.
وی تصریح کرد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در بحث آموزش مهارت رانندگی نیز ورود کرده است و آموزش هایی به جوانان بانو و آقا برای رانندگی بهتر در شهر می دهد زیرا لازمه رانندگی خوب، آموزش خوب است.
اتومبیلرانی از ورزش های پرطرفدار در استان کرمان است و این استان هر سال مسابقات اتومبیلرانی ازجمله اسلالوم و آفرود را میزبانی می کند.
همچنین این استان ورزشکاران و مدال آوران خوبی را به تیم ملی اسلالوم ایران معرفی کرده است.
خبرنگار: حامد سالاری **انتشار: بهنام احمدی*
7420/ 5054

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی

به نظر می‌رسد رقابت برای تصاحب دوبنده ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم بین کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی جدی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد.

وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد.

باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت.

براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

منبع: فارس

کد خبر 739691

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود