Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:41:11 GMT

پيش بازي وست بروم – منچسترسيتي

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۵۴۳۸

پيش بازي وست بروم – منچسترسيتي

خبرگزاري آريا - سيتيزن ها براي تحکيم صدرنشيني خود بايد وست بروم را خارج از خانه خود مغلوب کنند.
به گزارش "ورزش سه"، تيم گوارديولا در بهترين مقطع سالهاي اخير خود به سر برده و با اقتدار صدرنشين ليگ جزيره است.
سيتي در هفته هاي اخير با پيروزي هاي پرگل يک به يک رقبا را پشت سرگذاشته و ميخواهد وست بروم رده سيزدهمي را نيز مغلوب کند تا با رکورد بهترين شروع تاريخ ليگ برتر مربوط به چلسي مورينيو و سيتي مانچيني برابري کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ترکيب تيم گوارديولا غيبت مندي، کمپاني و گوندوغان قطعي است و در وست بروم نيز ايوانز، موريسون و داوسون شرايط حضور در اين مسابقه را نخواهند داشت.
سيتي رکورد بسيار خوبي برابر وست بروم در سالهاي اخير داشته و هر 12 بازي آخر خود را مقابل اين تيم پيروز شده است و در هر 7 بازي آخر خود در ليگ برتر در اين فصل موفق به کسب همه امتيازات نيز شده است.
با خريد ادرسون، سيتيزن ها در 5 بازي از 7 بازي آخر خود خارج از خانه موفق به ثبت کلين شيت شده؛ اما در برابر وست برومي که هر 3 ديدار آخر خانگي خود را با تساوي پشت سرگذاشته کار آساني نخواهد داشت.
ترکيب احتمالي:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

 سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح از رکورد سوارز عبور کرد رکورد جدید برای محمدصلاح

دیگر خبرها

  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی