Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:57:29 GMT

انفجار یک واحد مسکونی در اهواز

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۶۰۴۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در انفجار کوی رمضان اهواز ۵ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند.

صادق سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به انفجار یک واحد مسکونی در منطقه کوی رمضان انتهای منبع آب اهواز، اظهار داشت: این انفجار در یک واحد مسکونی در منطقه کوی رمضان رخ داده و میزان انفجار به حدی بوده که 3 الی 4 منزل مجاور تخریب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا کنون 5 مصدوم از زیر آوار رها سازی شده‌اند که 2 مصدوم درمان سرپایی و 3 مصدوم دیگر توسط نیروهای اورژانس و نیروهای هلال احمر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: 2 نفر نیز در این حادثه فوت شده‌اند که یکی از آنها یک پسر است که از زیر آوار رها سازی شده‌ نیروهای امدادی نیز در حال تلاش برای رها سازی نفر دیگر که یک خانم است، هستند.

وی با بیان اینکه 3 تیم آوار برداری از هلال احمر اهواز و یک تیم واکنش سریع به محل حادثه اعزام شده‌است، گفت: یک خوروی نجات، 3آمبولانس، 2 خودروی پشتیبانی و سگ‌های زنده‌یاب در محل حادثه حضور دارند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی