Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@05:16:44 GMT

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-0 نیس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۶۰۶۷

‍‍‍‍‍‍

دانلود (40.4MB)

طرفداری - از چارچوب رقابت های لیگ 1 فرانسه، از ساعت 22:15، پاری سن ژرمن میزبان نیس بود. دیداری که در نهایت با پیروزی 3-0 پاری سن ژرمن به پایان رسید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بارسلونا با درخشش لواندوفسکی / ناپولی ترمز اینتر را کشید/پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

 در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لالیگا که مهمترین بازی این هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا نیز بود، شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه متروپولیتانو تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبان بارسلونا بود و این بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به میهمان کاتالان باخت.

اولین گل بارسلونا را ژوائو فلیکس با پاسی از روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند. او پس از گشودن دروازه تیم اصلی‌اش که از آن به بارسا قرض داده شده است خوشحالی چندانی نکرد. در دومین گل بارسلونا که در دقیقه ۴۷ رقم خورد، لواندوفسکی باز هم نقش‌آفرینی کرد و این بار در نقش گلزن ظاهر شد و از پاس رافینیا برای گشودن دروازه حریف استفاده کرد.

ستاره لهستانی در گل سوم تیمش نیز تأثیر مستقیم داشت و زمینه‌ساز گلی شد که فرمین لوپس مارین در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.

دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج ناهوئل مولینا از اتلتیکومادرید در دقیقه ۳+۹۰ بود.

با این نتیجه بارسلونا از رقیب هم‌ایالتی‌اش جیرونا سبقت گرفت و با ۶۴ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده رئال مادریدی شد که با ۷۲ امتیاز صدرنشین است. در جدول پس از بارسلونا، جیرونای با ۶۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. اتلتیکو مادرید هم به واسطه باختش یک پله در جدول سقوط کرد و ۵۵ امتیازی ماند تا بیلبائوی ۵۶ امتیازی جای این تیم را در رده چهارم بگیرد.

ناپولی ترمز اینتر را کشید/ دلیل لغو بازی آتالانتا

همچنین آخرین و مهمترین بازی هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان میان تیم‌های اینتر و ناپولی برگزار شد که این بازی با تقسیم امتیازات میان دو تیم پس از تساوی یک - یک خاتمه یافت.

اینتر که پیش از این بازی ۱۰ دیدار پیاپی خود در سری A را برده بود، با گلزنی متئو دارمیان در دقیقه ۴۳ از ناپولی جلو افتاد و تا ۹ دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه نیز برنده بود، اما گل دقیقه ۸۱ ژوان ژسوس مانع از پیروزی نراتزوری شد.

آخرین بازی بدون برد اینتر در لیگ تساوی خارج از خانه‌اش برابر جنوا در روز هشتم دی ماه بود و از آن زمان تا به امروز شاگردان سیمونه اینزاگی در ۱۵ بازی ۱۳ پیروزی به ثبت رسانده بودند.

با وجود توقف در بازی یکشنبه شب، فاصله اینتر با تعقیب‌کنندگانش آنقدر زیاد است که شانس این تیم را برای کسب اسکودتو آنهم در فاصله ۹ هفته به پایان لیگ چندان به خطر نمی‌اندازد. اینتری‌ها با یک امتیازی که از این بازی کسب کردند، اکنون ۷۶ امتیازی هستند حال آنکه میلان با ۱۴ امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. یوونتوس هم با ۵۹ امتیاز در رده سوم است و پس از آن بولونیای ۵۴ امتیازی چهارم است.

پیش از این بازی قرار بود تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه جوئیس برگامو به مصاف یکدیگر بروند که این بازی به دلیل سکته قلبی جو بارون مدیراجرایی باشگاه فیورنتینا و انتقال اورژانسی او به بیمارستانی در میلان با بالگرد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد

پرونده هفته بیست‌و‌ششم لوشامپیونه، روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری شش مسابقه بسته شد که در آخرین آن‌ها پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین میزبان خود مون‌پولیه را با نتیجه قاطع ۶ بر ۲ در هم کوبید.

ویتینیا در دقیقه ۱۴، کیلیان امباپه در دقایق ۲۲، ۵۰ و ۶۳، لی کانگ این در دقیقه ۵۳ و نونو مندز در دقیقه ۸۹ برای PSG و نوردین در دقیقه ۳۰ و ساوانیه در دقیقه ۲+۴۵ (پنالتی) برای مون‌پولیه گلزنی کردند.

پاریسی‌ها با کسب هفدهمین پیروزی‌شان در این فصل و با توجه به توقف برست رده دومی، ۵۹ امتیازی شدند و اکنون ۱۲ امتیاز با تیم دوم جدول لوشامپیونه فاصله دارند.

نتایج بازی‌های روز یکشنبه لوشامپیونه به شرح زیر رقم خورد:

برست یک - لیل یک
رمس ۲ - متز یک
کلرمون فوت ۲ - لوهاور یک
موناکو ۲ - لوریان ۲
رن ۲ - مارسی صفر

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا با درخشش لواندوفسکی / ناپولی ترمز اینتر را کشید/پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد
  • خلاصه بازی مون پلیه 2-6 پاری سن ژرمن (لیگ 1 فرانسه - 2023/24)
  • هت تریک ام باپه در بازی شماره 200 خود برای پاری سن ژرمن در لیگ1 فرانسه
  • مون پلیه 2-6 پاری سن ژرمن؛ ام باپه می‌نوازد و رئال لذت می‌برد
  • پرده گوش ستاره پاری سن ژرمن پاره شد!
  • پرده گوش عثمان دمبله پاره شد!
  • بارسلونا-پاری‌سن‌ژرمن: اهلا و سهلا تشافی!
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند
  • جدایی کیلور ناواس از پاری سن ژرمن در پایان فصل