Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@22:37:55 GMT

نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۶۱۳۴

نحوه ست کردن رنگ شلوار با کفش

خبرگزاري آريا -

يکي از قوانيني که بايد براي پوشش لباس رعايت کنيد قانون ترکيب رنگ ها است
راهنماي ست کردن رنگ شلوار با کفش
وقتي انتخاب هاي زيادي داخل کمد لباستان داشته باشيد ست کردن لباس ها کمي سخت مي شود. براي شيک بودن لازم نيست حتما همه لباس هايي که مي خريد برند و گران باشند. فقط کافي است يکسري قوانين را رعايت کنيد تا هم شيک باشيد و هم اعتماد به نفس بالايي داشته باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يکي از قوانيني که بايد رعايت کنيد قانون ترکيب رنگ ها است. از جمله براي شلوار و کفش. ما در تصاوير پايين نشان مي دهيم که چطور شلوار را با هر کفشي ست کنيد.
شلوار سفيد
سفيد يکي از رنگ هاي پايه است که با هر چيزي ست مي شود. اما هيچوقت شلوار سفيد را با کفش مشکي ست نکنيد چون باعث مي شود ظاهرتان کمي توي ذوق بزند.

هيچوقت شلوار سفيد را با کفش مشکي ست نکنيد
شلوار طوسي
طوسي يکي از رنگ هايي است که با هر رنگ ديگري ست مي شود. وقتي مي خواهيد کفش مورد علاقه تان را بپوشيد اما نمي دانيد با چه رنگي بايد ست کنيد با شلوار طوسي مشکل را حل کرده و ظاهر جذابي از خودتان بسازيد.

طوسي يکي از رنگ هايي است که با هر رنگ ديگري ست مي شود
شلوار مشکي
باور خيلي ها اين است که رنگ مشکي با همه رنگ ها مي آيد. اما اين اشتباه است چون مشکي با همه رنگ ها قابل ست کردن نيست. همانطور که قبلا هم گفتم رنگ مشکي را با کفش هاي سفيدتان ست نکنيد. البته اين قانون در مورد طيف هاي قهوه اي هم صدق مي کند.

مشکي با همه رنگ ها قابل ست کردن نيست
شلوار بژ
وقتي شلوار بژ يا بي رنگ مي پوشيد آن را با کفش هاي رنگ روشن ست کنيد. به هيچ وجه کفش مشکي نپوشيد چون تضاد رنگ ناجوري ايجاد مي کند.

وقتي شلوار بژ يا بي رنگ مي پوشيد آن را با کفش هاي رنگ روشن ست کنيد
شلوار قهوه اي روشن
کفش هاي مشکي (و خاکستري) با اين رنگ هم مناسب نيست. در حالي که با اين رنگ حتي مي توانيد کفش هاي سبز يا قرمز هم بپوشيد.

با شلوار قهوه اي روشن مي توانيد کفش هاي سبز يا قرمز هم بپوشيد
شلوار قهوه اي تيره
قهوه اي تيره يکي از رنگ هايي است که به سختي مي شود ست کرد. از رنگ هايي که نبايد همراه با آن استفاده کنيد رنگ مشکي و خاکستري هست و همينطور قرمز و بنفش. بهترين رنگ ها رنگ سبز و آبي تيره است که ظاهر را خيلي شاد و بي نقص نشان مي دهد.

قهوه اي تيره يکي از رنگ هايي است که به سختي مي شود ست کرد
شلوار آبي
همه رنگ هاي جين (تيره، روشن و يا جيغ) را مي شود با هر کفشي ست کرد.

همه رنگ هاي جين را مي شود با هر کفشي ست کرد
شلوار سبز
تنها رنگي که نمي شود با شلوار سبز ست کرد رنگ سبزه است. رنگ هاي ديگر را امتحان کنيد تا ببينيد کدام بيشتر مورد پسندتان است.

تنها رنگي که نمي شود با شلوار سبز ست کرد رنگ سبزه است
قرمز
شلوار قرمز با خيلي از رنگ ها قابل ست کردن است. به جز بنفش و قهوه اي. حتي مي شود شلوار قرمز را با کفش سبز يا آبي ست کرد. اگر مي خواهيد تيپ کلاسيک داشته باشيد از کفش هاي خاکستري استفاده کنيد.

شلوار قرمز با خيلي از رنگ ها به جز بنفش و قهوه اي قابل ست کردن است
منبع : bedunim.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری در راه است

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)