Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@04:15:54 GMT

سه نمایش تازه در تئاتر شهر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۶۹۹۹

سه نمایش تازه در تئاتر شهر

فرهنگ > تئاتر - برنامه این هفته مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که سه اثر نمایشی تازه در تالارهای چهارسو و قشقایی به صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه اثر نمایشی تازه به کارگردانی سهراب سلیمی، سیامک احصایی و شهاب راحله در تالارهای قشقایی، چهارسو و پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بوی خواب» عنوان نمایشی تازه به نویسندگی محمد چرم‌شیر با بازخوانی نمایشنامه «آرامش از نوعی دیگر» تام استوپارد است که از روز یکشنبه هفتم آبان به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 19:30 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان اجرا می‌شود، مسعود دلخواه، قاسم زاره و شهره سلطانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «آکواریوم» نمایش تازه دیگری به نویسندگی سیامک احصایی، مهرک قزوینی و کارگردانی سیامک احصایی و بازی کاظم سیاحی، غزل شاکری و روح‌الله حق‌گوی‌لسان است که از روز یکشنبه هفتم آبان ساعت 19:45 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه می‌رود.

در پلاتو اجرا نیز بعد از پایان گرفتن نمایش «راهمرد» به کارگردانی حامد هوشیاری، اجرای نمایشی تازه با عنوان «آن سه‌نفر» نوشته محمود فرهنگ و کار شهاب راحله آغاز می‌شود. این نمایش با بازی عباس بابایی و بهروز میرلو از روز یکشنبه هفتم آبان میزبان علاقه‌مندان تئاتر می‌شود. این اثر نمایشی ساعت 18 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

سه نمایش هم با کارگردانی مهدی نصیری، مرجان پورغلامحسین و خیرالله تقیانی‌پور به اجرای خود در مجموعه تئاتر شهر ادامه می‌دهند.

«نذار این خواب تعبیر بشه» عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری است که ساعت 18 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار سایه  به صحنه می‌رود. بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده، فریبا امینیان، رضا جوشنی و هما پریان هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «پرواز شماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین هم ساعت 20 به مدت زمان 40 دقیقه  و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می رود. مرجان پورغلامحسین بازیگر و گلنوش طاهری و بیتا بهارلو بازی‌دهندگان عروسک‌های این اثر نمایشی هستند.

نمایش «کُلُنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور هم ساعت 19:30 با مدت زمان 100 دقیقه با قیمت بلیت 20 تا 40 هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می‌رود. در این نمایش حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحید نفر، علی‌رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جواد پورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیرا سلیمی، رها مقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمد شکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست و آیسان حداد به عنوان بازیگر حضور دارند.

5757

کلید واژه‌ها : تئاتر - تئاتر شهر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان هنرمند بهبهانی، از بیست‌ودو فروردین در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

شب گذشته، ۳ خرداد؛ کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی در کنار جمعی از هنرمندان، به تماشای این اثر نمایشی نشست.نظری در حاشیه این اجرا، از این‌که هنرمندان شهر‌های دیگر در تماشاخانه‌های شناخته‌شده تهران روی صحنه می‌روند ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما همیشه از حضور هنرمندان استانی استقبال می‌کنیم و خیلی خوب است که گروه نمایش «شاماران» هم همت کردند و با تلاش فراوان برای اجرا به تهران آمدند.

او در ادامه گفت: نمایش «شاماران» اثری است که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می‌کند.

هنرمندان دیگری که شب گذشته به تماشای نمایش «شاماران» نشستند طیبه نیک آزاد، مهدی شمسایی، تورج فرامرزیان، غلامرضا اصانلو، علیرضا نایینی، علیرضا باقری، محمدحسین ناصربخت، مسعود موسوی، مجتبی سعید زاده، سعید صدیقیان، رمضان بحرینی و علی حیدری بودند.

این نمایش افسانه شاماران و پیوند آن با دوران پادشاهی کیدین هوتران عیلامی در منطقه تاریخی ارجان در بهبهان کنونی را در قالب نمایش ایرانی سیاه‌بازی روایت می‌کند.

اورانوس شرافت، حسین بنایی، جهانشاد زراعت، مصطفی خندانی، آریا عطایی‌قهفرخی، حسین طیبی، امیرحسین شکوریان، مهدی مومن، مریم پراش، آوا شکوریان، فاطمه هاشمی و یلدا خاضعی در نمایش سیاه‌بازی «شاماران» بازی می‌کنند و عنایت خادم بشیری، مهدی محتشم، حسین عبدالله‌زاده و عارف بهبهانی، گروه موسیقی؛ و نوازندگان این نمایش را تشکیل می‌دهند.

نمایش «شاماران» تا هفتم اردیبهشت ساعت ۱۸ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال و گیشه تئاتر (https://gishehtheater.ir/) تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت