Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@10:32:05 GMT

کدام +۱۸ سال!؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۷۲۱۲

کدام +۱۸ سال!؟

به گزارش جهان نيوز، چند وقتی است که فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت و فیلم سینمایی «خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی در سینماهای کشور نمایش خود را آغاز کرده است و ما به سینماهای اکران کنند این فیلم‌های سینمایی مراجعه کرده‌ایم تا از کم و کیف نمایش این فیلم‌ها مطلع شویم. فیلم سینمایی«قهرمانان کوچک» تازه‌ترین ساخته حسین قناعت در بسیاری از سینماهای اکران کننده به سختی به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازدید خبرنگار تسنیم از این چند سینمای نمایش دهنده این فیلم مشاهده شد که تعدادی از این سینماها به خاطر عدم فروش حد نصاب سانس مبلغ بلیت‌ها را به دو یا سه مخاطبی که برای دیدن این فیلم آمده‌اند باز می‌گردانند و از آنها می‌خواهند که در سینمای دیگر این فیلم را تماشا کنند. در صحبت‌هایی که با مسئولان این سینماها درباره این موضوع داشتیم، گفتند که برای یک سینمادار به صرفه نیست که در سانسی که تنها دو یا سه نفر تماشاگر دارد، نمایش فیلم داشته باشد.

فیلم دیگر که پیگیری وضعیت اکران آن شدیم فیلم سینمایی«خفه‌گی» تازه‌ترین ساخته بلند سینمایی فریدون جیرانی بود. از همان ابتدا نوشته‌ای ریز زیر پوستر فیلم توجه‌مان را جلب کرد. زیر پوستر فیلم نوشته شده بود «این فیلم برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود». این نوشته در حالی بود که بسیاری از مخاطبان این فیلم زیر سن قانونی بودند. از مسئول فروش بلیت چند سینما درباره این موضوع پرسیدم که جواب یکی از آنها برایمان بسیار جالب بود. او گفت «مگر این فیلم برای زیر 18 سال مناسب نیست؟» و وقتی زیر پوستر را خواند گفت «ندیده بودم این را، ولی کیه که اهمیت بده».

بنابراین گزارش، به نظر می‌رسد نظارت‌ها بر روی فیلم‌ها با دریافت پروانه نمایش پایان می‌یابد. آیا واقعاً نظارتی در زمان نمایش، روی فیلم‌ها صورت می‌گیرد؟

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901604

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها