Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@18:56:23 GMT

سونامی بازنشستگی در آموزش و پرورش تهران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۷۴۷۳

سونامی بازنشستگی در آموزش و پرورش تهران

عباسعلی باقری گفت: در رابطه با افزایش آمار معلمان و دبیران بازنشسته مدارس شهر تهران دغدغه‌های جدی مطرح بوده و لازم است در این رابطه تصمیم گیری شود.

وی افزود: بازنشسته شدن نیرو‌ها در شرایطی که افراد جایگزین به تعداد بازنشسته‌ها به سیستم تزریق نمی‌شوند می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با ارائه آماری از تعداد معلمان بازنشسته اظهارکرد: طی ۴ سال آینده، از تعداد ۶۰ هزار نیروی آموزش و پرورش شهر تهران حدود ۲۵ هزار نیرو بازنشسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری ادامه داد: باید برای جذب نیرو‌های جدید برنامه ریزی شده تا طی سال‌های آینده بتوانیم معلمان با کیفیت را جذب آموزش و پرورش تهران کنیم.

وی با انتقاد از برپایی کلاس‌های درس با تعداد دانش آموزان زیاد خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود ظرفیت مدارس شهر تهران، برخی از کلاس‌ها در بعضی از پایه‌ها با ۴۳ دانش آموز برگزار می‌شود و در این شرایط معلمان قادر نخواهند بود آنطور که باید آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود