Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@21:34:42 GMT

اگر بانوی پیری را گم کردید نا امید نشوید+عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۸۴۱۷

به گزارش جهان نيوز به نقل ازجام نیـوز،  فلورا استیونز، زنی که ۴۲ سال پیش در شمال ایالت نیویورک گم شده بود، در یک مرکز نگهداری در بوستون پیدا شد.

  این پیرزن ۷۸ ساله دچار زوال عقل شده و ناتوان از شرح ماجرایی است بر او رفته.

پلیس می‌گوید استیونز در زمان ناپدید شدن ۳۶ ساله و کارمند بوده.

مرکز پلیس نیویورک می‌گوید فلورا استیونز ۷۸ ساله که خود را به نام خانوادگی هریس معرفی کرده بود، این هفته در نزدیکی بوستون پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات می‌گویند از آنجا که او دچار زوال عقل است، نمی‌تواند جزییات آنچه در دوره ناپدید شدنش از ماه اوت سال ۱۹۷۵ تا زمانی که سرانجام پیدا شده است را شرح دهد.

پلیس می‌گوید استیونز در زمان ناپدید شدن ۳۶ ساله و کارمند بوده، همسرش او را برای یک قرار ملاقات به مطب پزشک برده و زمانی که دوباره به دنبال او رفته، نتوانسته است او را در مطب دکتر پیدا کند.

پلیس در دوره‌های مختلف پرونده گم شدن این زن را پیگیری کرده است و در ماه سپتامبر به لطف مورد دیگری از موارد ناپدید شدن افراد، آنها بالاخره توانسته اند فلورا استیونز را پیدا کنند.

بازرسی که در مورد یک پرونده دیگر تحقیق می‌کرده، در بررسی پرونده خود توانسته است مشخصات کلی استیونز را مطابقت بدهد و او را پیدا کند.

پلیس از بستگان استیونز خواسته است تا خود را معرفی کنند و برای آزمایش دی‌ان‌ای اقدام کنند.

همسر فلورا در سال ۱۹۸۵ درگذشته است و ظاهرا وابستگان او مشخص نیستند.

پلیس می‌گوید با توجه به شرایط خاصی که‌ این پیرزن دارد او نمی‌تواند هیچ کمکی در یادآوری این واقعه بکند، با این حال زمانی که آنها عکسش در جوانی و وقتی که یک کارمند بوده را به او نشان داده اند، او توانسته است خودش را شناسایی کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌اله هاشمی گفت: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب‌بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: به سرعت یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جستجوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جستجو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جستجوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جستجو نیز صبح روز یکشنبه مجدداً آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جستجو توسط تیم‌های عملیاتی متشکل از ۱۰ نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جستجو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جستجوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز / پنجشنبه/۲ تیم امدادی دیگر با ۱۰ نیرو، یک تیم آنست (با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: جسد این مرد امروز توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6088748

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه