Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار احمد زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: سجاد وروایی ورزشکار کرمانشاهی توانست مدال برنز رقابت های زورخانه ای بزرگسالان کشور در بخش میانداری را کسب کند.
وی با بیان اینکه مسابقات زورخانه ای در 2 رده سنی 19 تا 30 سال و 31 تا 40 سال برگزار شد، افزود: وروایی در رده سنی 19 تا 30 سال و در کنار ورزشکاری از خراسان رضوی توانست مقام سوم مشترک را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدزاده یادآوری کرد: ورزشکاران استان های تهران و مازندران نیز به ترتیب صاحب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی رده سنی 19 تا 30 سال شدند.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان کرمانشاه افزود: وروایی باستانی کار کرمانشاهی با کسب مقام سوم این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
وی تصریح کرد: این رقابت ها به میزبانی قائمشهر در استان مازندران و تحت عنوان گرامیداشت شهید مدفاع حرم 'محمد بلباسی' برگزار شد.
احمد زاده در ادامه، اظهار داشت: استان کرمانشاه وضعیت خوبی در رقابت های زورخانه ای دارد و به تازگی نیز در رقابت های زورخانه ای و پهلوانی قهرمانی کشور توانست مقام سوم را کسب کند.
وی در پایان اظهار کرد: هم اکنون حدود 500 باستانی کار زیرنظر هیات مشغول فعالیت هستند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس