Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: یکی از رهبران حشد شعبی عراق اعلام کرد که برخی از رهبران برجسته نیروهای پیشمرگ‌ به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق لزوم استعفا از سمتش و نیز کناره‌گیری پسرش از رهبری گروه "پیشمرگ‌های زیروانی" را ابلاغ کردند.

به گزارش سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، جبار المعموری، از رهبران نیروهای حشد شعبی عراق اظهار داشت: برخی از رهبران برجسته نیروهای پیشمرگ در نامه‌ای کوتاه خطاب به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق که دوره ریاستش به پایان رسیده، بر لزوم استعفای وی از سمتش جهت حفظ وحدت اقلیم در پی بالا گرفتن بحران موجود میان بغداد و اربیل تاکید کردند، به ویژه که اربیل چند سالی است با بحران رو به وخامت ناشی از سوء مدیریت اقتصادی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المعموری گفت: رهبران پیشمرگ‌ها در این نامه برکناری منصور بارزانی از رهبری گروه نیروهای زیروانی (بخشی از پیشمرگ‌ها) را خواستار شدند. این گروه از پیشمرگ‌ها به شدت از درگیری با نیروهای پلیس فدرال خشمگین و ناراضی هستند، مساله‌ای که منجر به تلفات انسانی بزرگی در روزهای اخیر به ویژه در مخور، فیشخابور و زمار شد.

این رهبر حشد شعبی افزود: ما با رهبران ملی‌گرای پیشمرگ‌ها که معتقدند ماجراجویی مسعود بارزانی در برگزاری همه‌پرسی خسارت بزرگی برای اقلیم داشت و در پی آن همبستگی‌ها از دست رفت، در ارتباط هستیم.

52310

کلید واژه‌ها : کردستان عراق - عراق - مسعود بارزانی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روزها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899644

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم