Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@08:28:12 GMT

کاراته کای تکابی قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۹۸۹۲

کاراته کای تکابی قهرمان جهان شد

رضا طلایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این کاراته کای تکابی در وزن منفی 76 کیلوگرم توانست نخستین مدال طلای ایران در رقابت های جهانی اسپانیا را به نام خود ثبت کند، افزود: باربد صداقت با غلبه بر رقیبانی از کشورهای گرجستان، بولیوی، مصر و روسیه به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کرد و رقیب مراکشی خود را نیز در دیدار پایانی با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و بر سکوی نخست ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم ملی ایران تاکنون یک مدال طلا و 4 مدال برنز در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا کسب کرده است.
وی با اشاره به موفقیت های باربد صداقت پیش از اعزام به مسابقات بین المللی اظهار کرد: این ورزشکار پیشتر در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جام وحدت و دوستی ارومیه به مقام قهرمانی دست یافته بود.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه تکاب با صدور پیام های جداگانه، قهرمانی باربد صداقت، کاراته کای شایسته تکابی در مسابقات جهانی اسپانیا را تبریک گفتند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/2093 **خبرنگار: امیر خالق نژاد ** تنظیم کننده: شاهین سپهراد **انتشار دهنده: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین ماه با حضور 23 کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

برای تیم ایران رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، حسین ابوذری در وزن 74 کیلوگرم، هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

اعضای تیم کشتی آزاد ایران پس از حضور در این مسابقات، ساعت 10:30 امروز دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی قرار گرفتند.

البته ملی پوشان به دلیل تعطیلی روز گذشته فرودگاه‌ها مدتی را در دبی توقف داشتند و سپس به ایران بازگشتند.

دیگر خبرها

  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • مسابقات کاراته قهرمانی کشور در همدان
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • ویدیو/ فنون مرگبار قهرمان جهان مقابل امیر عبدی
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تیمی قدرتمند را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنیم
  • قهرمان سابق کاراته قم سرمربی تیم ملی امید شد