Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان از افزایش 20 درصدی تولید مرغ گوشتی در شش ماهه نخست سالجاری خبر و گفت:مرغ،بوقلمون و جوجه تولیدی در استان زنجان به خارج از استان صادر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد علی صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان زنجان در بخش طیور و زنبورعسل اقدامات موثری انجام داده است، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سالجاری 9 میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی گوشتی در استان زنجان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تولید 3 هزارو 800 تن تخم مرغ در شش ماهه نخست سالجاری در استان زنجان خبر داد عنوان داشت: تولیدات جوجه یک روزه استان زنجان در نیمه نخست سالجاری 23 میلیون و 613 هزار قطعه جوجه بوده است.

مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان از تولید 18 هزارو 350 تن گوشت سفید صنعتی در نیمه نخست سالجاری خبر داد و ابراز کرد: میزان تولید مرغ گوشتی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 20 درصدی مواجه شده است.

صادقی با بیان اینکه یک هزارو 350 تن گوشت بوقلمون در استان زنجان طی شش ماهه نخست سالجاری تولید شده است، تصریح کرد: توزیع هزار اصلحه نهال اصلاح شده توت از اقداماتی است که در نیمه نخست سالجاری در بخش  طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 جعبه تخم نوغان در بین 11 نوغاندار شهرستان طارم توزیع شده است، افزود: در نیمه نخست سالجاری 950 کیلو گرم پیله ابریشم تر در استان زنجان تولید شده است.

مدیر امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مرغ، بوقلمون و جوجه تولید شده در استان زنجان به خارج از استان صادر می شود، خاطرنشان ساخت: قیمت تخم مرغ در استان زنجان نسبت به شناسنامه دار بودن،درشت و کوچک بودن و وزن تخم مرغ متفاوت است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • صادرات بخش کشاورزی بیش از ۲۰ درصد رشد کرد/عراق مقصد نخست صادرات
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد