Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور گفت: نمایشگاه مطبوعات میدان گفتگو بویژه در ارتباط با حوزه عمومی کشور است.


به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایشگاه مطبوعات فرصتی است که در آن رسانه های مکتوب برای ارتقای ظرفیت خود تلاش می کنند.
نمایشگاه مطبوعات مکانی است که همه دورهم جمع می شوند کنارهم می نشینند و با هم گفتگو می کنند.
به عنوان مسوول بخش اجرایی کشور  باید بگویم رییس جمهور با علاقه همه ساله در نمایشگاه حضور می یابند امسال هم برنامه ریزی کرده بودیم اما کثرت کار و برنامه های واجب تری پیش آمد و از من خواستند بیایم لازم است مراسم سپاس رییس جمهور و دولت را به اصحاب رسانه برسانم خسته نباشید و خدا قوت بگوییم ما صمیمانه از شما مچکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مطبوعات محل ترویج اخلاق است نه میدان بی انصافی، روزنامه مزرعه محبت است نه کشت زار نفرت، رسانه میدان دوستی است نه محل دشمنی؛ محل همبستگی ملی است نه  واگرایی؛ جامعه ما به  نکات مثبت رسانه نیاز دارد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان این که دولت، رسانه حساس شجاع را هم به سود جامعه می داند هم به سود دولت، خاطر نشان کرد: جامعه نیازمند رسانه ای است که مورد اطمینان مردم باشد، مرجعیت سیاسی اجتماعی داشته باشند، دیده شوند و خریده شوند.
جهانگیری با بیان این که ما مکلف هستیم امنیت جامعه رسانه را فراهم کنیم ، افزود: رسانه ها نیز سعی نکنند با استفاده از قانون متن را به حاشیه ببرند.
وی ادامه داد: روزنامه نگار متخصص حرفه ای و با اخلاق نیاز جامعه ما است و موضوع تاسیس نظام رسانه ای از چهارشنبه به جلسه اصلی دولت آمده و در مجلس هم بحث می شود. از وزیر ارشاد می خواهم آخرین وضعیت این موضوع را  اطلاع رسانی کند.
جهانگیری گفت: توسعه نیافتگی مطبوعات در همه جوانب توسعه ای کشور اثر می گذارد و رسانه و رشد مطبوعات یکی از اهرم های رشد کشور است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت