Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > دولت - تسنیم نوشت: معاون اول رئیس‌جمهور به جای رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات حضور یافت.

مراسم افتتاحیه بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات صبح امروز (6 آبان) در مصلای امام‌خمینی(ره) تهران و با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

معمولا در مراسم‌های افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و کتاب، رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کند که امسال اسحاق جهانگیری به جای وی در این مراسم حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری درباره علت غیبت روحانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه امسال گفت: آقای رئیس‌جمهور همیشه مثل سال گذشته خودشان با علاقه در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا می‌کردند، امسال هم برنامه‌ریزی کرده بودند، اما به دلیل کثرت کار و مسائل واجب‌تری که در برنامه‌ها پیش آمد از من خواستند در نمایشگاه حاضر شوم.

29212

کلید واژه‌ها : حسن روحانی - نمایشگاه مطبوعات -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه به همراه رئیس جمهور در بازدید از ایرانخودر و سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه ابراز امیدواری کرد که ناترازی ها در صنعت خودرو رفع شود.

وی افزود: حال تولید خوب است و امیدواریم بهتر از این ها شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حضو یافت.

رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدای لوح و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و گروه‌های کارگری تقدیر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید