Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:30:20 GMT

میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۲۰۹۲

میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد

شهردار لاهیجان از اصلاح هندسی میدان بصیرت خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان گفت: با توجه به بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان ترافیکی و به منظور رفع مشکلات ترافیکی در میدان بصیرت و تقاطع خیابان استقلال و امام خمینی(ره) این میدان، اصلاح هندسی شد.

وی با بیان این مطلب که استاندارد سازی میادین و تقاطع ها در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار دارد افزود : اصلاح هندسی میدان بصیرت به منظور روانسازی ترافیکی در حال  اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار لاهیجان بیان کرد: اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهر لاهیجان علاوه بر ساماندهی عبور و مرور، باعث کاهش سوانح رانندگی    می شود.

کاظمی اضافه کرد: لاهیجان یکی از شهرهای مطرح گردشگری کشور می باشد که در طول سال میزبان مسافران زیادی است که با توجه به کم عرض بودن برخی خیابان ها باعث ترافیک در بعضی ساعات می شود که با توجه به بررسی‌های کارشناسان ترافیکی در نظر داریم نسبت به اصلاح هندسی برخی میادین و تقاطع ها اقدام کنیم.

کاظمی گفت: جای دارد از صبر و حوصله شهروندان فهیم لاهیجان و گردشگران برای همکاری در اجرای پروژه های شهری قدردانی نمایم.

وی افزود: شهرداری لاهیجان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان تلاش خواهد کرد برای رفع مشکلات شهروندان نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر پردیس به نام سپاه نام گذاری شد.

شهردار پردیس در حاشیه مراسم نامگذاری این خیابان در جمع خبرنگاران گفت: در شهر پردیس معبری به نام سپاه نداشتیم و به همین دلیل بلوار «بصیرت» حد فاصل بلوار «جانبازان» و «شهید سلیمانی» به نام «سپاه» نام گذاری شد.

رضا کارخانه اضافه کرد: بلوار «طوبی» که یکی از خیابان‌های منشعب از خیابان «بصیرت» است، نیز به نام سردار شهید «حسین محمدی» شهید مدافع حرم تغییر نام یافت و با حضور همسر و فرزندان شهید معزز رونمایی شد.

وی همچنین از سیاست این شهرداری مبنی بر نامگذاری معابری که امکان تغییر نام به شهدا را دارند، خبر داد و گفت: معابری به نام شهید «کرم پور» و شهید «صالحی روزبهانی» در پردیس نام گذاری می‌شود.

کد خبر 6084265

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد