Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:30:00 GMT

بی محلی مسی به بدل ایرانی اش + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۲۶۹۲

بی محلی مسی به بدل ایرانی اش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: فیلم حضور بدل مسی در اسپانیا به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد و دستمایه خنده و طنز بسیاری از کاربران ایرانی و اسپانیایی شد. بدل ایرانی لیونل مسی، هفته قبل به آرزویش رسید و در نیوکمپ، ورزشگاه بارسلونا و مسی حضور پیدا کرد.اما رضا پرستش جوان ایرانی که به دلیل شباهتش با لیونل مسی معروف شده ، در سفر به بارسلون با واکنش جالب مردم رو به رو شد

حجم ویدیو: 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24 دانلود ویدیو

حرکت های رضا پرستش خنده بر لبان ایرانی ها نمی آورد و بسیاری این حرکت او را تمسخر یک ایرانی در محافل ورزشی می دانند. پیش ازاین برخی کارشناسان هشدار دادند که یک گروه از این جوان ساده دل سواستفاده می کنند

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاوه ظهیرالاسلام مهاجم آمریکایی-ایرانی فوتبال بلژیک حالا تنها در هجده بازی در نخستین فصل اروپایی خود در سنت ترویدن موفق شد ۵ گل و یک پاس گل ثبت کند تا به عنوان یک استعداد آینده‌دار مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

او به عنوان یک استعداد ۲۱ ساله، با آگاهی محیطی بالا، قدرت سرزنی و توانمندی شوت‌زنی با هر دو پا تبدیل به نامی شده که استعدادیاب‌های اروپایی نام او را به تیم‌های حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپا پیشنهاد می‌دهند، اما اصلی‌ترین مسئله مربوط به آینده فوتبالی کاوه، موضوع ملیت اوست!

کاوه متولد آمریکاست اما والدینش ایرانی هستند و حتی به ایران هم سفر کرده؛ با این حال ظهیرالاسلام باید تصمیم بگیرد تا قرار است پیراهن کدام تیم را بپوشد.

عملکرد او باعث شده تا از همین حالا کاربران آمریکایی فعال در X (توییتر سابق) بسیار از عملکرد او تمجید کنند و منتظر دعوت او به تیم ملی آمریکا هستند!

- کاربری با استفاده از ایموجی (????) نسبت به عملکرد او ابراز علاقه کرد و در جواب او کاربری نوشت: ظهیرالاسلام را دوست دارید؟ من می‌ترکم! او قطعا در تابستان برای تیم المپیک آمریکا بازی می‌کند.

-کاربری با انتشار ویدیو گلزنی او برابر بروژ نوشت: اگر او از لیست تیم زیر ۲۳ سال آمریکا خط بخورد، من قطعا متعجب می‌شوم. ظهیرالاسلام می‌تواند به عنوان جانشین مک‌گوایر در تیم و حتی یک بازیکن ثابت در تیم حضور داشته باشد.

-کاربری دیگر با انتشار دوباره کلیپ او نسبت به عملکرد او ابراز شگفتی کرد و زیر این توییت هم کاربران آمریکایی از کلیپ‌های آمریکا استفاده کردند.

-یکی از کاربران که بررسی وضعیت استعدادهای آمریکایی می‌پردازد، کلیپ گل او را منتشر کرد و نوشت: کاوه ظهیرالاسلام برای ششمین بار در تمامی دیدارهای این فصل گلزنی کرد. 
در جواب او کاربری نوشت: ولی او می‌خواهد برای ایران بازی کند!

-این فهرست زیر ۲۳ سال آمریکا برای بازی با فرانسه و گینه است؛ من فکر می‌کنم این یک احتمال است اما دوست دارم ظهیرالاسلام را در تیم ملی ببینم.

-همچنین رسانه معتبر ESPN در لیستی از ۵۰ استعداد برتر آمریکایی نام برد که در آن کریستین پولیسیچ، وستون‌ مک‌کنی، تایلر آدامز، یونس موسی و دیگر بازیکنان سرشناس فوتبال این کشور همراه با کاوه ظهیرالاسلام نامشان در این لیست حضور دارد که موجب تمجید آمریکایی‌ها شده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید کاوه از بین ایران و آمریکا قرار است کدام تیم را انتخاب کند؛ او پیش‌تر در مصاحبه‌ای که انجام داده بود از علاقه خود به تیم ملی ایران و پیگیری نتایج ایران در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی ۲۰۱۴ تا کنون صحبت کرده بود و حتی جواد نکونام و مسعود شجاعی را به عنوان دو چهره ایرانی که در لالیگا حضور داشتند الگوی خود می‌دانست!

کاوه اکنون منتظر دعوت تیم ملی ایران است ولی انتظار می‌رود در برابر دعوت به حضور در المپیک با تیم زیر ۲۳ سال آمریکا هم بی‌تمایل نباشد.

دیگر خبرها

  • ببینید| تصاویر دیده نشده از حضور هانری کربن در مسجد جمکران
  • حضور دانش بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه تجهیزات نفت و پتروشیمی چین
  • حضور امیر ایرانی بین مردم سیل‌زده دشتیاری
  • حضور امیر ایرانی در جمع مردم سیل‌زده دشتیاری
  • حضور امیر ایرانی در بین مردم سیل زده دشتیاری
  • (تصاویر) افتتاح هتل فوتبال به سوژه خنده تبدیل شد
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • آیین افتتاح نمایشگاه مد و لباس محلی با حضور فرماندار محترم شهرستان سردشت
  • شهاب زاهدی و اولین پاس گل یک ایرانی در جی لیگ
  • تشدید درگیری‌ها در نابلس و قلقیلیه/ حضور 90هزار نمازگزار در مسجد الاقصی