Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد، همه طرف‌های حل و فصل بحران سوریه در دور هفتم از مذاکرات آستانه حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، دفتر مطبوعاتی وزارت خارجه قزاقستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، هیات روسی به ریاست الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه پوتین در حل و فصل بحران سوریه، هیات ترکیه به ریاست سدات اونال، معاون وزیر خارجه این کشور و هیات ایرانی به ریاست حسین جابری انصاری، معاون وزیر خارجه کشورمان در این مذاکرات حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو هیات از دولت و مخالفان سوریه نیز در این مذاکرات حضور دارند و علاوه بر این نمایندگانی از سازمان ملل، ‌آمریکا و اردن به عنوان ناظر شرکت خواهند داشت.

این دور از مذاکرات آستانه در ۳۰ و ۳۱ اکتبر(۸ و ۹ آبان) برگزار می‌شود.

از سوی دیگر، رهبران ۱۱ گروه مسلح مخالف میانه‌رو در منطقه "قلمون" شرقی در حومه دمشق موافقت کردند برای بررسی شروط آشتی با دولت به دمشق سفر کنند.

این تصمیم در پایان مذاکرات با نظامیان روسی در مرکز آشتی در "حمیمیم" و پس از پافشاری سران منطقه و ساکنان آن بر این تصمیم اتخاذ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است

مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در گفتگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو  کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شودنماینده سوریه: اقدام ایران مشروع و دفاع از خود بودپیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود