Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سومین دوره مسابقات مسترالمپیای آماتوری آسیا در رشته های بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار شد.

یاسر اسماعیلی، ورزشکار زرندی در رشته ی پرورش اندام این رقابت ها شرکت کرد که در نهایت موفق شد سکوی نخست مسابقات را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار افتخارآفرین با اعلام اینکه مسابقات مستر المپیا در یک و دوم آبان جاری در کشور هنگ کنگ برگزار شد، گفت:  در این مسابقات 10 نفر اول هر وزن رقابت کردند و در نهایت من توانستم مدال طلای این مسابقات را کسب کنم و در رده بندی، سومین کارت حرفه ای ورود به مسابقات جهانی پرورش اندام  را دریافت کنم.

اسماعیلی افزود: اولین کرمانی هستم که توانستم اولین کارت حرفه ای ورود به مسابقات جهانی را دریافت کنم.

وی تصریح کرد: با تمرین و ورزش حرفه ای خودم را برای شرکت در مسابقات جهانی پرورش اندام که طی سال های آینده برگزار می شود، آماده می کنم تا بتوانم برای استان و کشورم افتخار آفرینی کنم.

آرنولد کلاسیک اروپا، نوردیک فنلاند، جام الماس کویت و مسترالمپیای هنگ کنگ 4 مسابقه‌ای هستند که بدنسازان ایرانی می‌توانند با حضور در آن، شانس بالاتر رفتن در این رنکینگ را به دست آورند.

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از یاسر اسماعیلی قهرمان پرورش اندام آسیا

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند