Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@11:05:14 GMT

عکس عروس اول امام خمینی و همسر مرحوم مصطفی خمینی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۳۳۰۱

عکس عروس اول امام خمینی و همسر مرحوم مصطفی خمینی

علیرضا اشراقی تصویری از همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی منتشر کرد.

خانم معصومه حائری یزدی؛ عروس بزرگ امام خمینی (همسر مرحوم آیت‌الله مصطفی خمینی) و نوه احیاگر حوزه قم، در تصویر در کنار علی اشراقی (نوه امام) دیده می شود.

منبع : جام نیوز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی زمین خواری | صدیقی : امضایم جعل شده است رسیدگی کنید

به گزارش همشهری‌آنلاین متن نامه صدیقی به این شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران
سلام علیکم

معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش آموزان علاقمند به آموختن دروس دینی وحوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی‌ گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود. بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن موسسه منتقل شود. بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است. بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب ومدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است. لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم‌مردم عزیز ایران، خاصه مومنین روشن و شفاف شود.

کاظم صدیقی

کد خبر 839704 برچسب‌ها حجت الاسلام صدیقی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره) + فیلم
  • هشدارهای امام خمینی درباره روحانیون وابسته، مقدس‌نما و تحجرگرا
  • روایت آیت الله خامنه‌ای از چگونگی آشنایی‌شان با حاج احمد آقا
  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • واکنش آیت‌الله صدیقی به ادعای زمین خواری
  • واکنش آیت الله صدیقی به خبر انتقال مالکیت باغ ازگل به نام خود و پسران؛ «بدون اطلاع اینجانب تسهیم سهم و جعل امضا شده»
  • نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی
  • نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی زمین خواری | صدیقی : امضایم جعل شده است رسیدگی کنید
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟
  • امام خمینی: نظر آیت‌الله طالقانی درباره حجاب صحیح است