Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرروش استان زنجان گفت: المپیادهای ورزشی مدارس موجب مشارکت بیشتر و کشف استعداد دانش آموزان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان فاطمیه شهر آببر با حضور ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرروش استان زنجان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیح‌اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرروش استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: با ایجاد فرصت در المپیادهای ورزشی می توان استعدادهای نهفته دانش آموزان را کشف و افراد واجد شرایط را به تیم های ملی و ورزشی قهرمانی معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: رشد ابعاد مختلفی دارد باید از رشد یک بعدی پرهیز نمود و در همه حیطه های تحصیلی، اخلاقی، ورزشی و...  استعدادهای خود را به منصه ظهور برسانید.

 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرروش استان زنجان یکی از طرح های سال جاری را انجام ورزش و نرمش در مدارس با حضور و همراهی اولیای دانش آموزان ذکر کرد که مقدمه ای جهت افزایش ورزش همگانی خواهد بود.

تاراسی ابراز کرد: المپیادهای ورزشی مدارس موجب مشارکت بیشتر و کشف استعداد دانش آموزان شده است گفتنی است این المپیادها موجب افزایش تقسیم کار، مشارکت همه دانش آموزان، اولیاء، مربیان، همکاری و تعامل بیشتر شده است.

تاراسی افزود: درس تربیت بدنی یک مقوله ی مهم است ولی کافی نیست بنابراین باید در خارج از ساعات مدرسه نیز به ورزش اهمیت داده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند

صحرایی  در مراسم بهره‌برداری از آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدیجه نجم‌الدین مهدی‌شهر گفت: دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: پیشرفت ایران در بسیاری از حوزه‌ها نتیجه فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدجیه نجم‌الدین در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۲۰ مترمربع و زیربنای ۹۰۲ مترمربع به همت اداره‌کل نوسازی استان سمنان و خانواده معلم شهید مرادی احداث شده است.

وی در سفر به سمنان علاوه بر افتتاح این مرکز، از پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در مهدیشهر، سرخه و سمنان نیز بازدید کرد. همچنین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان نیز با حضور مرادصحرایی به بهره‌برداری رسید.

بازدید از از دبیرستان پروفسور قاسمعلی عمرانی آرمان روشن و پروژه مشارکتی در حال ساخت مجتمع آموزشی و تربیتی ۲۴ کلاسه حیات طیبه و ساختمان جدید و در دست تجهیز اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز بخشی از برنامه سفر وزیر آموزش و پرو. رش به استان سمنان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد