Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:16:46 GMT

انصاری در دفاع چپ خوشحال نیست

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۳۹۸۵

برانکو ایوانکوویچ سال گذشته معتقد بود محمد انصاری آینده فوتبال ایران در دفاع وسط خواهد بود اما او با بازگشت سیدجلال بازهم انصاری را دفاع چپ بازی می دهد.

به گزارش" ورزش سه" محمدانصاری به عنوان یک مدافع چپ جوان و گمنام به پرسپولیس آمد اما خیلی زود به ترکیب پرسپولیس رسید. بازی رفت پرسپولیس و ملوان در انزلی و دور رفت لیگ پانزدهم محل تولد مدافع چپی متفاوت در فوتبال ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری در این بازی نیمکت نشیت وحید حیدریه بود که آن زمان مدافع فیکس تیم امید ایران بود اما مصدومیت حیدریه در همان دقایق ابتدایی باعث شد تا شماره 15 پرسپولیس خیلی زود تبدیل به مهره ثابت برانکو شود.


نمایش انصاری در دفاع چپ و در لیگ پانزدهم باعث شد تا پرسپولیسی ها که مدت ها با مشکل دفاع چپ مواجه بودند از تولد یک مدافع چپ متخصص خوشحال باشند اما در لیگ شانزدهم یارگیری عجیب پرسپولیس در خط دفاع باعث شد تا این تیم با کمبود مدافع وسط مواجه شود و برانکو تلاش کند تا از محمد انصاری یک مدافع وسط بسازد و موفق هم بشود. انصاری حتی در پیش فصل لیگ شانزدهم یک دوره کلاس های مربیگری رفت و در قلب دفاع پرسپولیس درخشید به طوری که کارلوس کی روش نیز او را به تیم ملی دعوت و در دو بازی آخر تیم ملی در ترکیب ثابت به میدان فرستاد.


شجاع یا انصاری؟


در لیگ هفدهم وقتی شجاع خلیل زاده مدافع محبوب برانکو به پرسپولیس پیوست کمتر کسی باور می کرد که او جانشین محمد انصاری در قلب دفاع شود. آنقدر انصاری عملکرد خوبی داشت و آنقدر مورد تایید برانکو بود که مصدومیت سیدجلال حسینی و دوری چند هفته ای اش از میادین باعث شد تا همه فکر کنند امسال زوج اصلی خط دفاع پرسپولیس انصاری و شجاع هستند اما بازگشت سیدجلال باعث شد تا محمدانصاری به دفاع چپ منتقل شود.

 

 


شماره 15 خوشحال نیست


با وجود آنکه محمد انصاری در دوبازی اخیر تیمش در پست تخصصی اش دفاع چپ بازی کرده اما به نظر می رسد او از بازی در این پست خوشحال نیست. او البته در آخرین مصاحبه اش بعد از بازی گفت که :«هرکجا برانکو بگوید بازی می کنم» اما او شادابی و اشتیاقی را در ماه های اخیر در دفاع وسط پرسپولیس داشته است را در دوبازی اخیرش در دفاع چپ نداشته و به نظر شماره 15 بازی در دفاع وسط را به دفاع چپ ترجیح می دهد و شاید مهمترین دلیلش این باشد که او به عنوان دفاع وسط ملی پوش شد و برای تیم ملی بازی کرد و ممکن است بازی در دفاع چپ او را از ترکیب تیم ملی دور کند چرا که تیم ملی در دفاع چپ میلاد محمدی و احسان حاج صفی را دارد که کی روش بشدت به بازی شان در این پست اعتقاد دارد.

محمد انصاری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند