Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از شیراز، رئیس عقیدتی سیاسی آماده و پشتیبانی منطقه ۲ جنوب شرق نزاجا در این مراسم  اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۳۰۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس با هم به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام کرامت‌الله کاووسی افزود: این دوره از مسابقات تا هشتم آبان ۹۶ در شیراز ادامه دارد و شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ سه، پنچ، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن با هم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از دیگر رشته‌هایی که کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش با هم به مسابقه می‌پردازند شامل اذان، مفاهیم، تفسیر سطح یک و دو از جزء ۲۰ قرآن کریم، قرائت، تحقیق و همچنین ترتیل است.

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ جنوب شرق نزاجا تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های قرآن تاثیر بسزایی در روحیه معنوی نیروهای نظامی دارد و این برنامه‌ها روز به روز در حال توسعه است.

در این مراسم فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز با عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی یک ضرورت است و نیروی زمینی ارتش نیز در کنار سایر نیروهای مسلح به خوبی به این موضوع مهم و تاثیرگذار پرداخته است.

امیر جمشیدی  بیان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی از اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و دین اسلام هراس دارند و به همین سبب است که سلاح را بهانه کرده و همواره به دنبال دشمنی هستند.

وی با بیان اینکه قرآن عامل وحدت بین تمام انسان‌ها است و جامعه را به سمت تکامل و پیشرفت می‌برد، بیان کرد: امروز ظلم‌ستیزی جزء اهداف قرآن است و جامعه‌ای که در آن فرهنگ قرآنی رشد کند جامعه‌ای پویا است و به می‌تواند به اهداف دست یابد.

مدیر دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار داشت: مرحله بعدی سی و هفتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ۱۱ آذر در اصفهان و مرحه نهایی نیز سوم دیماه ۹۶ به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود.

محمدرضا کشت‌گر با بیان اینکه علاوه بر جوایز نقدی که به برگزیدگان داده می‌شود کارکنان وظیفه از ۲۰ روز مرخصی تشویقی بهره‌مند می‌شوند گفت: طرح اعطای مرخصی تشویقی به کارکنان وظیفه ارتش که اقدام به حفظ یک جزء از قرآن اقدام کنند هر سه ماه انجام می‌شود که مرحله بعد نیز ۱۰ دیماه برگزار می‌شود.

وی گفت: افتتاح موسسه‌های قرآنی در مجتمع‌های مسکونی ارتش یکی از برنامه‌های اولویت‌دار است و در این زمینه نیز امسال ۱۰ موسسه قرآنی دیگر افتتاح می‌شود.

به گزارش امتداد، مراسم اختتامیه مسابقات قرآن منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش که از امروز در شیراز آغاز شده، صبح روز دوشنبه ۸ آبان در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک‌ها به غزه از راه زمینی، جایگزین ندارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ استفان دوژاریک سخنگوی سازمان ملل در خوصوص ارسال کمک ها به منطقه غزه گفت : درباره اوضاع سرزمین‌های اشغالیِ فلسطین و غزه، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه تأکید می‌کند از آنجا که بیش از یک میلیون و صد هزار نفر از مردم غزه با سطوح فوق العاده بالایی از ناامنی غذایی روبرو هستند، هیچ جایگزینی برای تحویل کمک‌ها از راه زمینی و در مقیاس وسیع وجود ندارد؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

اما با وجود این نیاز‌های مبرم و فوری، درگیری‌ها و موانع همچنان سد راه تلاش‌های ما برای رساندن کمک‌های نجات بخش جان انسان‌ها به غیرنظامیان در غزه می‌شود. ما بار‌ها گفته ایم که نهاد‌های امدادرسان به ورودی‌ها و مسیر‌های تدارکاتی بیشتر به داخل غزه و همچنین دسترسی امن و پایدار به بخش‌های مختلف غزه نیاز دارند تا به هر آنکه لازم است، دسترسی داشته باشند. این، شامل دسترسی به مناطق شمالی {غزه} می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
همکاران امدادرسان ما در منطقه به ما می‌گویند در فاصله ۱۶ تا ۲۲ مارس، اسرائیل امکان ۹ عملیات بشردوستانه در شمال غزه را تسهیل، اما از ۵ عملیات دیگر جلوگیری کرد. طبق گزارش ها، ۱۵ نهاد بشردوستانه هفته گذشته در فاصله روز‌های ۱۸ تا ۲۴ ماه مارس، روزانه به طور میانگین به ۵۵۰ هزار نفر کمک‌های غذایی رساندند، اما فقط ۳ درصد از این کمک‌ها به شمال غزه رسیده است. بیش از نصف این کمک‌ها در منطقه رفح توزیع و بقیه آن نیز به سایر مناطق، از جمله دیرالبلح فرستاده شد.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


با ادامه بمباران غزه و خطر قریب الوقوع قحطی، دکتر تدروس مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت تحویل غذا، تدارکات و دارو باید تسریع شود. وی در مطلب منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی افزود باید از مراکز درمانی محافظت شود، نه اینکه به آنها حمله شود تا کارکنان این مراکز بتوانند مراقب بیمارانی باشند که بر اثر گرسنگی، بیماری و جراحات به شدت ضعیف شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارسال کمک‌ها به غزه از راه زمینی، جایگزین ندارد
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت