Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران می‌گوید بازرسان کار امروز (شنبه/6 آبان) به محل حادثه شب گذشته مجمتع پالایشگاه نفت تندگویان مراجعه کرده‌اند و در حال بررسی محل حادثه هستند تا گزارش خود را تکمیل کنند. آفتاب‌‌نیوز : «حاتم شاکرمی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در گفتگو با ایلنا درباره دلایل وقوع حادثه پالایشگاه نفت تندگویان گفت: بازرسان کار امروز به محل حادثه شب گذشته مجمتع پالایشگاه نفت تندگویان مراجعه کرده‌اند و در حال بررسی محل حادثه هستند تا گزارش خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکرمی با بیان اینکه کارگرانی که در حادثه شب گذشته جان باختند زیر نظر پیمانکار کار می‌کردند، افزود: این کارگران در بخش تعمیرات و نگهداری کار می‌کردند.
شاکرمی افزود:  باید صبر کرد تا گزارش حادثه منتشر شود. از این رو فعلا نمی توان دراین‌باره اظهار نظر قطعی کرد.
شب گذشته جمالی پور فرماندار، شهرستان ری در برنامه گفت‌و گوی تلویزیونی خبر علت حادثه را مربوط به نقص فنی دانسته بود، به گفته فرماندار شهرری پرش مواد سوختی در اطرف محل حادثه موجب شد تا شدت و قدرت گسترش آتش افزایش یابد.
در حادثه شب گذشته پالایشگاه نفت تندگویان ۶ کارگر واحد تعمیرات و نگهداری (اورهال) بر اثر وقوع آتش سوزی جان خود را از دست دادند. ۲ کارگر دیگر نیز خود را از ارتفاع به پایین پرت کردند که هر دو دچار سوختگی ۹۰ درصد شده اند و هم اکنون در بیمارستان چمران در حال مداوا هستند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی