Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ بهروز آژ رییس اداره حفاظت محیط زیست  شهرستان رودبار  با اعلام این خبر گفت : در پایش های به عمل آمده از معادن کوهی شهرستان رودبار طی روزهای اخیر که توسط کارشناسان محیط زیست این شهرستان صورت گرفت ، مشاهده شد که دو معدن کوهی دایم ، اقدام به برداشت غیر مجاز مخلوط شن و ماسه خارج از محدوده تعرفه پروانه بهره برداری نموده که در همین راستا واحد حقوقی این اداره ضمن تعطیلی معادن فوق ، با طرح شکایت و در خواست دادرسی ، پرونده تخلف آنان را به مراجع قضایی ارسال نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین گفت ؛ این اداره در همین هفته اقدام به صدور پنج اخطاریه نسبت به واحدهای آلاینده منابع آبی کرده است که در صورت عدم اقدام موثر از سوی این واحدها ، پرونده دادرسی خود را در مراجع قضایی خواهند یافت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه

لیلا نبی‌زاده با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: ماموران گشت و کنترل در منطقه، گردنه غنیمی به یک مورد تخلف صید غیرمجاز پرندگان برخورد کردند و این ادوات صید به دست آمد.

او با بیان اینکه این موارد ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد، خواستار برخورد قاطع با متخلفان شد و افزود: در فصل زادآوری و تخم‌گذاری پرندگان باید بیش از پیش امنیت و ایمنی مناطق تحت مدیریت حفظ شود.

نبی‌زاده اظهار کرد: سلب آزادی یا گرفتن جان حیوانات و پرندگان وحشی از سوی خاطیان، زیبایی را از طبیعت گرفته و به این نعمت الهی لطمه وارد می‌کند.

او با بیان اینکه باید با طبیعت دوست و مهربان بود، اظهار کرد: افراد باید به محیط زیست اهمیت بیشتری قایل شوند و یقین بدانند که طبیعت با وجود انواع حیوانات و پرندگان زیبا و دیدنی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه، برخورد قانونی با شکارچیان متخلف را امری لازم و ضروری دانست و گفت: افرادی که به‌طور غیرمجاز دست به شکار حیوانات و پرندگان می‌زنند در صورت مشاهده از سوی محیط بانان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • دوقلوزایی بز کوهی منطقه حفاظت شده خاییز + فیلم
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • شکارچی غیرمجاز بز کوهی، در دام قانون افتاد
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته