Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- پيکر مطهر 2 شهيد مدافع حرم و 5 شهيد دفاع مقدس، با حضور پرشور مردم از ميدان فيض به سمت گلستان شهداي اصفهان تشييع و سپس به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، پيکرهاي مطهر دو شهيد مدافع حرم «حسين آقادادي» و «حجت‌الاسلام احمد قنبري» به همراه 5 شهيد دفاع مقدس «سيف‌الله آقا تهراني»، «محمد آقا جهانگيري»، «غلامرضا يلبويي»، «علي اصغر شباني» و «محسن مليکان» روز پنجشنبه 4 آبان ماه 96 از ميدان فيض به سمت گلستان شهداي اصفهان با استقبال گسترده مردم تشييع و به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهيدان «غلامرضا يبلويي» و «علي‌اصغر شباني» پس از تشييع در اصفهان براي خاکسپاري به زادگاه خود نجف‌آباد و زرين‌شهر منتقل شدند.
پس از تشييع پيکر مطهر شهداي مدافع حرم و دفاع مقدس اصفهان، نماز جماعت ظهر نيز در خيمه گلستان شهداي اصفهان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

جزئیات بیشتر از مراسمات وداع و تشییع این شهید والامقام متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6093499

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم