Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@14:55:39 GMT

پایان کار تیم ملی جودو با 5 حذفی و تک مدال برنز

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۶۱۳۳

پایان کار تیم ملی جودو با 5 حذفی و تک مدال برنز

به گزارش وانانیوز،  مسابقات گرانداسلم جودو در حالی از 4 تا 6 آبان ماه به میزبانی ابوظبی پیگیری خواهد شد که تیم ملی جودوی ایران با ترکیب 6 ملی پوش در 5 وزن راهی این رقابت‌ها شده است.

این رقابت‌ها با حضور 277 جودوکار در بخش مردان و بانوان از روز (پنج شنبه) آغاز شد که 172 نفر در بخش مردان و 105 نفر در بخش بانوان در این مسابقات به روی تاتامی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (شنبه) در آخرین روز از این مسابقات،‌ وحید نوری نماینده وزن 90- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده آذربایجان رفت و در کمتر از سه دقیقه مقابل حریف خود ایپون شد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در وزن 81-کیلوگرم سعید ملایی دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و دور دوم نماینده پرتغال را ایپون کرد. وی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار به رپه شارژ راه یافت. ملایی در این مرحله ابتدا باید به مصاف نماینده کانادا می‌رفت، اما حریف کانادایی ملایی در جدول رپه شارژ بدلیل آسیب دیدگی مقابل نماینده کشورمان حاضر نشد و ملایی برای کسب مدال برنز با حریفی از کشور مغولستان مبارزه کرد ودر وقت طلایی توانست این حریف را شکست دهد و مدال برنز این رقابت ها را بدست بیاورد(در این وزن 30 جودوکار حضور دارند)

در وزن 73-کیلوگرممحمدمحمدی بریمانلو و مهدی فتحی ‌پور (تیم ملی کشورمان در این وزن دو نماینده دارد) فتحی پور دور اول به مصاف نماینده روسیه رفت و در دو دقیقه مقابل حریف خود ایپون شد.نماینده روسیه مدال طلای گراند اسلم دوسلدروف را در کارنامه خود دارد.

محمد بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در وزن 73- کیلوگرم نیز در نخستین مبارزه به مصاف نماینده امارات رفت و پس از گرفتن یک امتیاز در سه دقیقه ایپون شد و او نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. این جودوکار عنوان سومی قهرمانی جهان در سال 2014 را در کارنامه خود دارد (در این وزن 34 جودوکار حضور دارند)

روز گذشته در نخستین روز از این مسابقات محمد رشنونژاد نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف نماینده برزیلی رفت و مقابل این جودوکار شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه مسابقات روز گذشته قاسم نوری زاده نماینده وزن منهای 66 کیلوگرم در گام نخست نماینده کشور ایتالیا را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی راه یافت. وی دور دوم آلا ال ادریسی از آمریکا را شکست داد و به مرحله بعدی راه یافت. نوری زاده در مرحله یک هشتم نهایی برابر نماینده روسیه بازنده شد. نوری زاده در گروه شانس مجدد به مصاف مارگاشویلی از گرجستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان

در ادامه مسابقات کانتندر جوانان لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، بنیامین فرجی ملی پوش پینگ پنگ کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها، با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل احمد فاحص از لبنان در جمع چهار بازیکن برتر این رقابتها قرار گرفت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • اولین مدال دختران تنیس روی میز ایران در سال ۱۴۰۳ قطعی شد
  • کسب دو نقره و دو برنز بوکسورهای ایرانی در تورنمنت جاده ابریشم 
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • قطعی شدن مدال برنز فرجی در کانتندر لبنان
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد