Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@15:11:53 GMT

واکنش بشار رسن به تصمیم برانکو در دربی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۶۱۶۷

واکنش بشار رسن به تصمیم برانکو در دربی

بشار رسن یکی از بهترین‌های پرسپولیس در دربی 85 بود. بازیکنی که کمی دیر به جمع سرخپوشان ملحق شد اما رفته رفته تبدیل به همان بازیکنی برای پرسپولیس شده که سروش رفیعی بود. هافبک عراقی با بازی خوبی که در دربی انجام داد به محبوبیت خود نیز نزد هواداران پرسپولیس اضافه کرد.

رسن از دربی و هیجانات آن گفت.

*دربی و جو آن را چطور دیدی؟

دربی بسیار خوب و هیجان انگیز بود و واقعا از جو ورزشگاه آزادی لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فنی هم بازی خوبی را شاهد بودیم و همه تلاش‌مان را کردیم تا نظر هواداران را جلب کنیم. این برد از نظر روحی و روانی برای ما بسیار مفید بود و کمک می‌کند تا در ادامه راه شرایط بهتری را داشته باشیم.

تحت تاثیر جو بازی قرار نگرفتی؟

می‌دانستم ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر خواهد شد و حضور آنها در ورزشگاه باعث تعجبم نشد. درست است که جوان هستم اما در عراق تجربه بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر را داشتم. جو ورزشگاه آزادی در دربی واقعا جذاب و برای هر فوتبالیستی به یاد ماندنی است.

استقلالی‌ها اعتقاد داشتند در اواخر بازی بی‌دلیل خودت را به زمین می‌زدی و به نوعی تمارض می‌کردی.

نه اصلا اینطور نبود و از ناحیه کتف و مچ دست درد شدیدی داشتم. پزشک تیم هم این موضوع را می‌داند. بازیکنی نیستم که بخواهم تمارض کنم.

در عراق هم دربی را تماشا می‌کردند؟

بله طرفداران نیروی‌‌هوایی و حتی تیم ملی عراق بازی مرا در ایران دنبال می‌کنند و آنها به نوعی طرفدار من  تیمم در دربی بودند.

برانکو برای این بازی مهم تو را به محسن مسلمان ترجیح داد و این یعنی اینکه او به تو اعتقاد زیادی دارد، نظرت در این‌باره چیست؟

به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تابع تصمیمات سرمربی تیمم هستم و هر زمان که او صلاح بداند بازی می‌کنم. وقتی هم به زمین می‌روم سعی می‌کنم آنچه مربی از من می‌خواهد را در زمین انجام دهم و به چیزی جز این موضوع فکر نمی‌کنم.

برخی اعتقاد دارند بشار رسن هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده و بهتر از این هم خواهد شد. نظر خودت چیست؟

صددرصد با این موضوع موافقم و هنوز فرصت برای بهتر شدن دارم. زمان زیادی نیست که به طور منظم در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کنم و جلسات زیادی را به خاطر حضور در اردوی تیم ملی عراق از دست دادم. بازی به بازی با همبازیانم هماهنگ‌تر شده و بهتر در پرسپولیس جا می‌افتم.

چرا اینقدر کم شوت می‌زنی؟

اتفاقا دوستانم در ایران این موضوع را چند بار به من گفته‌اند. به هر حال من بازیکن جدید تیم هستم و نیاز به زمان بیشتری دارم تا جا بیفتم و در فرصت‌‌های مناسب شوت هم بزنم.

به نظر می آید با منشا خیلی راحت‌تر بازی می‌کنی؟

من با بازیکنان سرعتی خوب کار می‌کنم. منشا، علیپور و طارمی هر 3 بازیکنان با هوش و سرعتی هستند که کنار خط می‌توانم با آنها راحت کار کنم. در صورت هماهنگی بیشتر بین ما مطمئنا شرایط بهتر از این خواهد شد.

چرا هنوز نتوانسته‌ای در تیم ملی عراق فیکس بازی کنی؟

در تیم ملی بازیکن بسیار جوانی محسوب می‌شوم و در پستی که بازی می‌کنم بازیکنان با تجربه‌ای چون احمد جاسم حضور دارند. نگران این موضوع نیستم و به مرور جایگاهی ثابت در تیم ملی برای خودم دست و پا می‌کنم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سال‌های گذشته باشگاه استقلال در پیامی ویدیویی برای ابراهیم رئیسی، به انتخاب بانک تجارت به عنوان بانکی که سهام باشگاه استقلال را به آن واگذار کنند انتقاد کرد.

فتح‌الله‌زاده در این باره گفت: بنا نداشتم در شرایطی که استقلال در صدر جدول در حال درخشیدن است صحبت‌هایی را داشته باشم، اما وقتی احساس کردم باز هم در حق این تیم در حال ظلم شدن است تصمیم گرفتم این چند نکته را عنوان کنم.

وی ادامه داد: آقای رئیسی! معاونین شما در رابطه با استقلال و پرسپولیس علی‌رغم هشدار‌های نخبه‌ها، متخصصین و کارشناسان فوتبال عمل کردند و برندسوزی کردند تا جایی که امروز مجبور شدند به صورت فرمالیته و دستوری این دو باشگاه را به دو بانک واگذار کنند. اما در اینجا هم متاسفانه می‌بینیم که حق به حق‌دار نمی‌رسد و در حق استقلال ظلم می‌شود.

مدیر سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: آقای رئیس جمهور این یک صحنه تاریخی است. چرا که ما در ایران بانک‌های زیادی را داریم همچنان که به تیم رقیب بانک خوبی را معرفی کردید، چرا برای استقلال این کار را انجام نمی‌دهید؟ چرا استقلال را به بانک ملی نمی‌دهید؟

فتح‌الله‌زاده افزود: چرا پتروشیمی‌هایی که خواهان گرفتن امتیاز باشگاه استقلال هستند را نادیده می‌گیرید؟ به نظر من این مورد تا حدی مشکوک است ولی شما این را در نظر بگیرید که حداقل ۴۰میلیون هوادار این لحظات را می‌بینند، به خاطر می‌سپارند و از خاطرشان نخواهد رفت و این ظلمی است که در حق استقلال روا می‌شود.

وی در پایان گفت: از جنابعالی خواهش می‌کنم که به این موضوع ورود کنید و از حق این تیم مردمی و پرافتخارترین تیم ایران در آسیا دفاع کنید تا حقی از آن ضایع نشود. التماس دعا.

منبع: خبر ورزشی

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی‌نسب به یاد روزهای تاریخی دربی
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم