Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@01:23:46 GMT

بانوی ورزشکار توسط همسرش معتاد شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۷۱۴۰

بانوی ورزشکار توسط همسرش معتاد شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاتلین قهرمان 31 ساله کشتی کج از تجربه تلخش از اعتیاد می گوید. او معتقد است که اعتیاد او به مواد مخدر و الکلی زندگی حرفه ای او را نابود کرده است و باعث شده تا او از دوران اوجش فاصله بگیرد.

این قهرمان سابق کشتی کج  پس از مدتی درگیر شدن با اعتیاد سرانجام توانست طی درمانی زمان بر به شرایط طبعی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتلین می گوید که دوسال با این مشکل رو به رو بوده و بارها تجربه های تلخی داشته است و زمانی که توانسته بر این مشکل غلبه کند باورش نمی شده که می تواند زندگی عادی داشته باشد.

این قهرمان سابق کشتی کج می گوید که همسرش باعث شده تا او گرفتار این مشکل شود و حالا که از او طلاق گرفته معتقد است که اراده بسیار مهم است و همه کسانی را که دچار این مشکل است به مقاومت و مبارزه دعوت می کند.

انتهای پیام /

تجربه تلخ قهرمان کشتی کج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: دستگاه‌ها در تجهیز و راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدسبحان حسنی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست سامان‌دهی معتادان متجاهر اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز ماده (۱۶) یکی از ضروریات مهم استان، و یک کار ارزشمند برای کمک به جامعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتیاد معضل بزرگ اجتماعی است امید می‌رود با کمک به راه‌اندازی این مرکز به ترک اعتیاد معتادان متجاهر کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: علاوه بر شهرداری ایلام به عنوان دستگاه بهره‌بردار، تمام دستگاه‌های زیرساختی باید همکاری لازم را برای جهت تکمیل خدمات زیرساختی مرکز ماده (۱۶) انجام دهند تا زودتر راه‌اندازی شود.

حسنی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه‌ای و استانداردهای لازم در مرکز ماده (۱۶)، افزود: در این مرکز علاوه بر نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر، باید با نگاه بلندمدت برای مهارت‌آموزی و شغل آنها نیز اقدام شود.

وی گفت: این مجموعه‌ای دارای آب و برق و شبکه فاضلاب است، برآورد اعتبار برای اجرای کارهای زیرساختی و تأمین تجهیزات این مرکز مشخص شود تا کمک‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، مرکز ماده (۱۶) استان ایلام به عنوان مرکز نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان متجاهر طبق قانون مبارزه با مواد مخدر و در راستای سیاست دولت و تأکیدات رئیس جمهور راه‌اندازی می‌شود بنابراین در این نشست مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این مرکز را به شهرداری ایلام به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار، و شورای مبارزه با مواد مخدر استان و بهزیستی استان به عنوان دستگاه ناظر اختصاص دهد.

کد خبر 751553

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام